سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل عمومی توزیع شده است

استاندار بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک در اندازه‌های مختلف به قیمت مصوب بین رانندگان ناوگان عمومی استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیینی که به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری برگزار شد، افزود: تدابیر لازم برای توزیع عادلانه بار در پایانه‌ها از طریق توسعه سامانه هوشمند توزیع بار، پیگیری بیمه تکمیلی رانندگان ناوگان سنگین استان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: سالانه بیش از ۶ میلیون تن کالا در شبکه حمل و نقل استان بوشهر جابه جا می‌شود هرگونه توقف در شبکه حمل و نقل می‎تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

گراوند با اشاره به اینکه ۹۵ درصد محور‌های ارتباطی استان به سامانه‌های هوشمند رصد جاده‌ای متصل شده است، تصریح کرد: استان بوشهر چهار هزار و ۳۳۴ کیلومتر راه، شامل ۶۷۱ کیلومتر بزرگراه، ۵۷۲ کیلومتر راه اصلی، ۸۴۵ کیلومتر راه فرعی و دو هزار و ۲۴۶ کیلومتر راه روستایی دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پیمانکار جاده بوشهر- کنارتخته مشخص شده است، فرایند انتخاب پیمانکار را از جمله مشکلات پیش روی اجرای طرح‌ها عنوان کرد.

حمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل و نقل، گفت: بوشهر از جمله استان‌هایی است که میانگین سنی ناوگان مسافربری آن چهار سال، ماشین آلات سنگین هشت سال و نفتکش‌ها ۵.۵ سال است.

در این آیین از نیرو‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

سالانه بیش از ۶ میلیون تن کالا  در شبکه حمل و نقل استان بوشهر جابه جا می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.