سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار مدارک هویتی در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: کلاهبرداری که از مدارک هویتی شهروندان برای خرید سیم کارت‌های اینترنتی سواستفاده می‌کرد، توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ رضا ظهیریان فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مهابادی مبنی بر سواستفاده از اسناد هویتی آنان توسط شخصی دیگر، مراتب در دستور کاره ویژه این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: فرد کلاهبردار با سواستفاده از مدارک هویتی ۲۵۰ شهروند مهابادی، اقدام به خرید سیم کارت‌های اینترنتی کرده و آن‌ها را با مبالغ بالا در سطح شهر می‌فروخت.

ظهیریان اضافه کرد: با شروع تحقیقات گسترده و روش‌های به روز پلیسی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق مهاباد شناسایی و در یک اقدام ضربتی این فرد کلاهبردار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: فرد دستگیر شده سابقه فعالیت در یکی از شرکت‌های خدمات اینترنتی داشته و با دسترسی به مدارک هویتی افراد اقدام به سواستفاده از این اسناد کرده است.

سرهنگ ظهیریان بیان کرد: با تکمیل بازجویی ها، متهم به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

منبع خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

کلاهبردار مدارک هویتی در مهاباد دستگیر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.