سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه ۱۸ هزار بیمار دیالیزی به مراکز تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از مراجعه ۱۸ هزار بیمار دیالیزی به مراکز تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حمیدرضا قاسمی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : ۲۹۴ بیمار دیالیزی، ۳۵ بیمار هموفیلی، ۶۹ بیمار تالاسمی، ۴۹۰ بیمار ام اس، ۱۸۰ بیمار پیوندی و ۷۷۶ بیمار شیمی درمانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان کرمانشاه هستند.

وی گفت : ۱۸ هزار و ۸۵۹ بیمار دیالیزی و یک هزار و ۱۶۷ بیمار هموفیلی و یک هزار و ۳۹ بیمار مبتلا به تالاسمی و ۷۶۸۸ بیمار خاص به صورت سرپایی و ۳۹۶ بیمار خاص به صورت بستری به مراکز تامین اجتماعی استان کرمانشاه مراجعات سرپایی و بستری داشته اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه ۳۹۴۵ بیمار مبتلا به ام اس و ۱۴۹۰ بیمار پیوندی و ۴۰۴۴ بیمار شیمی درمانی نیز به این مراکز به صورت سرپایی و بستری مراجعه کرده‌اند.

وی بیان کرد: تعداد مراجعات سال گذشته بیماران خاص و شیمی درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی استان را ۳۸ هزار و ۶۲۸ نفر اعلام کرد.

قاسمی بیان کرد: بیماران از تمام خدمات درمانی و دارویی بدون پرداخت فرانشیز در بخش دولتی برخوردار هستند همچنین همه خدمات با تعرفه ۱۰۰ درصد دولتی در بخش خصوصی به آنان پرداخت ارائه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه مجموعه هزینه کرد این سازمان برای بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی را ۱۷ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان اعلام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

۲۹۴ بیمار دیالیزی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان کرمانشاه هستند

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.