سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دادگستری خراسان رضوی:

هیچ واحد صنعتی نباید به دلیل بدهی به بانک تملک شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: هیچ واحد صنعتی نباید به دلیل بدهی به بانک‌ها تملک شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در بازدید از شهرک صنعتی فریمان گفت: بیشتر پرونده‌های مربوط به مسائل صنعتگران با بانک ها، دارایی، بیمه و سایر سازمان‌های مرتبط در روش محاسبات سود و جرائم، نوع قرارداد‌های بانکی، ناتوانی پرداخت از سوی فعالان حوزه صنعت و مصادره اموال یا کارخانه‌های آن‌ها توسط بانک‌ها است.


وی افزود: مهمترین اهداف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع، ارتقای امنیت اقتصادی و افزایش اشتغال بوده است که از ابتدای امسال در این زمینه بیش از ۱۵۲ واحد تولیدی بدون تشکیل پرونده رفع رجوع شده است و به چرخه تولید بازگشتند.

در ادامه این نشست مسعود مهدی زاده مقدم؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در این بازدید گفت: تمام تلاش‌ها و برنامه‌های ما با هدف تحقق توسعه بیشتر و پیشرفت روز افزون واحد‌های صنعتی و تولیدی بوده و برای حرکت در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: با مساعدت دادگستری استان و مسئولان قضایی امنیت خاطر برای سرمایه گذاران فراهم شده است و روند سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیر صعودی داشته است.


شهرک صنعتی فریمان در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار در کیلومتر ۳ جاده فریمان - تربت جام واقع شده است.


انتهای پیام// ف. ح.
 



بازگشت ۱۲۵ واحد تولیدی بدون تشکیل پرونده به صحنه صنعت

برچسب ها: دادگستری ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.