سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام اقدامات زمستانی اداره راهداری قاین

رئیس اداره راهداری قاین اقدامات این اداره در حوزه راهداری زمستانی را اعلام کرد.

قریشی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قاین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت:عملیات راهداری زمستانی شامل تنقیه پل‌ها و قنوها، اصلاح حریم راه‌ها، عملیات لکه گیری و نصب علائم اطلاعاتی، ایمنی و هشدار دهنده در اکثر محورهای حوزه این اداره انجام شده و همچنین اصلاح و شیب شیروانی و رفع افتادگی شانه راه‌های آسفالتی در محورهای مواصلاتی قاین در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون اقدامات زیادی توسط این اداره برای بحث راهداری زمستانی و تسهیل در تردد صورت گرفته است،افزود: گشت‌های راهداری به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاین با حضور مستمر در کلیه محورهای اصلی و روستایی نسبت به رفع ایرادات احتمالی جهت حفظ کیفیت تردد در این محورها اقدام می‌کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای قاین گفت:تعداد 3 اکیپ جهت راهداری زمستانی راههای حوزه استحفاظی قاین در نظر گرفته شده است که در 3 راهدارخانه مستقر و با تعداد 17 دستگاه ماشین آلات راهداری زمستانی خدمات لازم را ارائه می دهند.

وی افزود: تبدیل تعداد 2 دستگاه آبنما به پل (محور خضری- علی زنگی) (محور قاین-پهنایی)، روکش آسفالت به طول 20 کیلومتر در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان قاین(روکش آسفالت قاین-پهنایی بطول 9 کیلومتر،کرغند-بسطاق بطول 5 کیلومتر،گزنشک-کلاته سری بطول 2 کیلومتر،خنج-دره باز بطول 1کیلومتر،بزبیشه-بیهود بطول 4کیلومتر اجراء شده و احداث دور برگردان شیخ علی-سینیدر در محور قاین-زیرکوه از جمله پروژه‌های در حال اجرا در حوزه راههای قاین است.

قریشی گفت: نجات جان انسانها اهمیت فراوان دارد حتی نجات جان یک انسان نیز برای قشر راهدار مهم است و تلاش می‌کند همواره راه را برای عبور ایمنی کاربران جاده و مسافران هموار کرده و نوید بخش آرامش جاده‌ها باشد همچنین پس از بارندگی‌های فصل بهار اقداماتی چون لایروبی دهانه پل‌ها و بستر رودخانه‌ها و تقویت دیواره‎های هدایت آب و شانه‌سازی محل‌هایی که سال گذشته تخریب شده بود، اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قاین افزود: در حال حاضر با توجه به محدودیت‌های اعتباری و کمبود امکانات بخش راهداری، لزوم استفاده بهینه از امکانات در اختیار و تجهیز و تعمیر ماشین‌آلات راهداری و آماده نگه‌داشتن آنها و همچنین اتخاذ راهکارهایی جهت اجرای فرآیندها و فعالیتهای راهداری با توجه به میزان اعتبار اختصاص یافته را بیش از پیش ضروری می‌سازد.

وی اظهار کرد: مجموعاً 161 کیلومتر طول راه اصلی چهار خطه(بزرگراه)، 156کیلومتر راه اصلی دو خطه دو طرفه،324کیلومتر (راه فرعی درجه1) 398کیلومتر راه فرعی درجه2 روستایی، 987کیلومتر راه شوسه و خاکی و فرعی دسترسی (جمع کل راهها:2187کیلومتر) که از این مقدار 478کیلومترجمع کل راههای شریانی است.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.