سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوران ایرانی در جام باشگاه‌های جهان نمره قبولی گرفتند

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی و سرپرست فنی رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان از عملکرد داوران ایرانی در این رقابتها ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمد ابراهیم امامی، رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی و سرپرست فنی رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان گفت: داوران ایرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان نمره قبولی گرفتند و قضاوت بسیار خوب و شایسته‌ای داشتند.

وی با اشاره به حضور 17 داور ایرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان افزود: 12 داور حاضر در این رقابت‌ها دارای درجه بالایی از قضاوت بودند و قضاوت خوبی داشتند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی در خصوص عملکرد داوران خارجی نیز گفت: حضور داوران خارجی در رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان قابل توجه بود و قضاوت این داوران رضایت کمیته داوران را به دنبال داشت. سطح داوری رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان بالا بود و داوران حضور یافته در این رقابت‌ها خوب ظاهر شده و نمره قابل قبولی کسب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: سطح کیفی و فنی این دوره از مسابقات در حد بالایی بود و کشتی گیران قدری در این رقابت‌ها حضور یافتند که این موضوع رقابت را تنگاتنگ کرده بود.

سرپرست فنی رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با اشاره به میزبانی اردبیل در این مسابقات گفت: اردبیلی‌ها باردیگر نشان دادند شایستگی میزبانی رویدادهای ملی و بین‌المللی را دارند و از این امتحان سربلند خارج شدند.

انتهای پیام/ع

رقابت های کشتی فرنگی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.