سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۵ درجه‌ای دما تا اواسط هفته جاری در خراسان شمالی

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: با توجه به فعالیت نسبی سامانه بارشی ، کاهش ۵ درجه‌ای دما تا اواسط هفته جاری در خراسان شمالی پیش بینی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هاشمی دوین رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با بررسی نقشه‌های پیش یابی اداره کل هواشناسی استان بیانگر فعالیت نسبی سامانه بارشی و کاهش ۵ درجه‌ای دما تا اواسط هفته جاری در خراسان شمالی خواهد شد و دما صبح فردا یک شنبه در اکثر نقاط استان به زیر صفر می‌رسد.

وی افزود: با تداوم ماندگاری هوای سرد در منطقه، دما طی فردا صبح در اکثر نقاط به زیر صفر خواهد رسید و احتمال یخ زدگی معابر وجود دارد.

هاشمی دوین گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط بارش باران و در نقاط سردسیر بارش برف و برای فردا وزش باد نسبتا شدید و به تدریج کاهش ابر و برای روز دوشنبه به تدریج افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده برای شمال استان پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به صبح روز گذشته بیشترین میزان بارش مربوط به ایستگاه‌های دشت با ۶ ممیز ۶ میلی متر ، تنگه ترکمن با ۴ ممیز ۴ میلی متر ، توتلی با ۳ ممیز ۹ میلی متر ، تازه قلعه با ۲ ممیز ۷ میلی متر و بجنورد با ۲ میلی متر بود.
وی افزود: در این مدت کوسه با کمینه دمای یک درجه سانتی گراد زیر صفر ، سردترین و اسماعیل آباد اسفراین با بیشینه دمای ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر، گرم‌ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام / ب

فعالیت سامانه بارشی در خراسان شمالی

برچسب ها: هواشناسی ، باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.