سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۷۰ هزار نفر از رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کشور بیمه شدند

نایب رئیس کانون انجمن‌های اسلامی کالا‌های کشور از بیمه شدن ۹۷۰ هزار نفر از رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،انگوتی نایب رئیس کانون انجمن‌های اسلامی کالا‌های کشور در مراسم قدردانی از تلاشگران عرصه حمل و نقل جاده‌ای بناب با بیان اینکه هم اکنون ۹۷۰ هزار نفر از رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کشور با ۱۵۲ میلیارد تومان اعتبار بیمه شده‌اند؛ گفت: ۷۸۰ هزار نفر نیز برای بیمه شدن ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با انتقاد از عدم کار کارشناسی صورت گرفته در بیمه رانندگان تصریح کرد: این بیمه فقط شامل حال رانندگان و همسران آن‌ها بوده که امیدواریم فرزندان رانندگان نیز بتوانند از مزایای این بیمه استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

انگوتی سپس از کشته شدن ۱۴۵ نفر از رانندگان طی سال جاری در اثر تصادف خبر داد و گفت: ضروری است مسوولان امر در خصوص بیمه رانندگان و خانواده‌های آن‌ها اهتمام کنند.

سلیمانی‌فر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بناب نیز با بیان اینکه ۹۵ درصد حمل و نقل کالا در کشور توسط ناوگان زمینی انجام می‌شود؛ گفت: در شهرستان بناب هشت شرکت باربری فعال وجود دارد که ماهانه ۱۰ هزار بارنامه توسط این شرکت‌ها صادر می‌شود.

وی از دایر کردن مرکز بیمه سلامت در شهرستان بناب خبرداد و افزود: طرح راهداری زمستانی همزمان با استان و کشور در شهرستان بناب نیز آغاز شده و ۱۲ دستگاه ماشین‌آلات سنگین با تجهیزات کامل با ۲۵ نفر پرسنل آماده ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و در خدمت مردم هستند.

سقزچی رئیس انجمن صنفی رانندگان شهرستان بناب نیز در این مراسم با بیان اینکه یک‌هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو سنگین در ناوگان حمل و نقل شهرستان بناب فعال هستند؛ گفت: نبود پارکینگ عمومی از مشکلات اساسی این انجمن بوده و رانندگان مجبور می‌شوند خودرو‌های خود را در محلات مختلف و کمربندی‌ها رها کنند.

وی عدم تحویل لاستیک دولتی را از دیگر مشکلات این صنف اعلام و اظهار کرد: تاکنون توانسته‌ایم به ۶۰۰ نفر لاستیک تحویل دهیم، ولی بقیه رانندگان همچنان در انتظار دریافت لاستیک هستند و به جهت بالا بودن قیمت لاستیک امکان خرید توسط رانندگان وجود ندارد.

وی سپس از تمام مسوولان شهرستان و استان بخاطر اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات رانندگان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ش

کشته شدن ۱۴۵ راننده در تصادفات امسال

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.