سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

تخت‌های بیمارستانی استان اردبیل افزایش می‌یابد

استاندار اردبیل گفت:طبق برنامه ریزی انجام یافته از سال آینده و ظرف مدت ۵ سال فاز اول بیمارستان استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل افزود: موافقت اولیه برای احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی در دو فاز اخذ شده است و این بیمارستان در دست طراحی است و طبق برنامه ریزی انجام یافته قصد داریم از سال آینده و ظرف مدت ۵ سال فاز اول این بیمارستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد:بیمارستان نجف زاده از ۲۵۰ به ۵۰۰ تخت خوابی افزایش پیدا خواهد کرد و نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی بیمارستان قائم به ۲۰۰ تخت خوابی ارتقاء پیدا خواهد کرد.

استاندار اردبیل افزود:بخش ترومای بیمارستان امام خمینی اردبیل در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد و بیمارستان پارس آباد هم به طور کامل تجهیز شده و امسال به بهره برداری رسیده و شهروندان این شهر از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

بهنام جو گفت: موضوع درج نام روستای عمارت در بین روستا‌های بخش هوراند در یکی از مصوبات هیئت دولت پیگیری و بلافاصله بعد از این اتفاق با وزیر کشور مکاتبه کردیم و وزارت کشور ضمن قبول درخواست به حق این استان طی نامه‌ای به هیئت دولت خواستار اصلاح مصوبه و حذف روستای عمارت از مصوبه شد و تا زمان اصلاح مصوبه پیگیر موضوع هستیم.

انتهای پیام/ف

از سال آینده فاز اول بیمارستان استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.