سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله نور مفیدی :

دولت برای اجرای طرح ریلی گرگان -مشهد همت کند

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت :دولت به تعهدات خود درباره طرح تصویب شده راه آهن گرگان -مشهد عمل کند و مسئولان استان به دنبال تسهیلات باشند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه استان گلستان در نماز وحدت آفرین جمعه گرگان گفت : اخیرا در هئیت دولت ۱۲ طرح تصویب شد که خوشبختانه در ۱۸ آذر طرح راه آهن گرگان به مشهد به طرح های قبلی دولت اضافه شد و به تصویب رسید.

آیت الله نور مفیدی افزود: طبق تصویب طرح ، ۱۵ درصد هزینه های راه آهن گرگان مشهد برعهده دولت است و امیدداریم که تحقق یابد .

 نماینده ولی فقیه استان گلستان افزود : بقیه هزینه های این را باید مسئولان همت کنند و با دریافت تسهیلات و ورود سرمایه گذاران آن را در استان اجرایی کنند که باعث تحولی عظیم برای استان و خراسان خواهد شد .

وی همچنین به فرصت طلبی دشمنان اشاره کرد و گفت : بسیاری از مخالفان اسلام و ایران با ترفندهای اقتصادی و اجتماعی قصد نفوذ به کشور دارند .

 آیت الله نور مفیدی ادامه داد : مشکلات اقتصادی و گرانی وجود دارد و مسئولان باید برای رفع آن تلاش کنند و مردم هم باید نشان دهند که این منفذ ها به روی دشمنان بسته است .

وی افزود: دشمنان در شبکه های مجازی و اینترنتی وبا تحریم ها و تهمت ها به دنبال نفوذ بین مردم ماهستند که موفق نخواهند شد .

 آیت الله نور مفیدی امروز در نماز جمعه گرگان به پیروزی و مقاومت کشور سوریه هم اشاره کرد و گفت : کشور سوریه با مقاومت و ایستادگی در مقابل مستکبران باعث پیروزی آنها بعد از ۸ سال شد .

وی ادامه داد :یکی از اهداف دشمنان در جنگ سوریه شکستن مقاومت و ایستادگی در منطقه بوده است که سعی کردند با تحریم و تعلیق سوریه قصد نابودی کشور را داشتند که با مقاومت مردم به پیروزی رسید .

 آیت الله نور مفیدی در پایان به میلاد حضرت عیسی اشاره کرد و این روز بزرگ را به پیروان آن حضرت تبریک گفت .

انتهای پیام /گ

دولت برای اجرای طرح ریلی گرگان -مشهد همت کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.