سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر اردبیل:

پیاده‌راه‌ها سیمای بصری اردبیل را چشم‌نوازتر کرده است

عضو شورای شهر اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه پیاده‌راه‌ها در شهر اردبیل به سیما و منظر شهری جلوه‌ای متفاوت بخشیده که شورا نیز از این پروژه‌ها حمایت می‌کند.

یونس رونقی، عضو شورای شهر اردبیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه کلیات این پروژه‌ها در شورای ترافیک استان و با حضور متخصصان و کارشناسان زبده به تائید و تصویب رسیده است عملیاتی شدن آنها به کاهش بار ترافیکی و بهبود و اصلاح این امر کمک خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر چند برخی از شهروندان نسبت به اجرای پیاده‌راه شیخ صفی‌الدین اردبیلی نظرات و پیشنهاداتی داشته‌اند ما در شورای شهر اردبیل با گوش شنوا آنها را شنیدیم و سعی کردیم با صحبت‌هایی که با مشاور و مجری این پروژه داشتیم بخش عظیمی از این خواسته‌ها و مطالبات را جامه عمل بپوشانیم.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: در مجموع اجرای پیاده‌راه‌ها به دور از شعارزدگی در نقطه عمل حرکت مطلوبی است که شورا و شهرداری در دور جدید فعالیت خود آنها را مورد دقت و رصد قرار داده و قطعا در مسیرهای مختلف نیز پیاده‌راه‌های جدید پیش‌بینی شده است.

رونقی افزود: شهرداری اردبیل به رغم مشکلات و بحران مالی اجرای این پروژه را با کیفیت و دقت نظر بیشتر مورد توجه قرار داده و امیدواریم در بهترین شرایط نه تنها پیاده راه شیخ صفی‌الدین بلکه سایر پیاده‌راه‌ها نیز به نقطه اجرا رسیده و زمینه حضور شهروندان و گردشگران در حریم بقعه شیخ صفی‌الدین به راحتی و با فراغ بال بیشتر فراهم آید.

وی بیان کرد: ما در شورای پنجم در کنار تاکید و توجه بر ابعاد کیفی اجرای این پیاده‌راه‌ها سعی داریم تا به نمایندگی از مردم ایرادات و اشکالات احتمالی را نیز مطرح کنیم که مشاور پروژه با سعه صدر آنها را مورد توجه قرار داده و سعی در کاهش ایرادات و افزایش کیفی اجرای این پیاده‌راه‌ها دارد.

انتهای پیام/س

اتمام پیاده راه عالی قاپو تا پایان سال

برچسب ها: اردبیل ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.