سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعویق مزایده پتروشیمی بیستون/باید فضا برای نقش آفرینی بخش خصوصی فراهم شود

استاندار کرمانشاه گفت:تعویق مزایده پتروشیمی فرصت مناسبی برای مشارکت سرمایه گذاران کرمانشاهی فراهم کرده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت اظهار داشت:باید فضا برای نقش آفرینی بخش خصوصی فراهم شود زیرا در غیر اینصورت نمی توان انتظار پیشرفت و توسعه داشت.
 
وی افزود:بخش خصوصی در مزایده های مربوط واگذاری مجموعه های مهم اقتصادی استان باید نقش فعال تری داشته باشداتاق بازرگانی از یک نقش کاملا راهبردی در بخش خصوصی برخوردار است و باید کارآفرینان را به ریسک بیشتر تشویق کند‌.
 
استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه نرخ مشارکت در استان رو به افزایش است و حداقل بخشی از کارآفرینان  علاقه مند به جستجو برای یافتن پروژه های مناسب سرمایه گذاری هستند. 
 
وی بیان کرد: دولت حتی سر سوزنی در زمینه بازگشایی مرز خسروی کوتاهی نکرده است وزیر کشور تنها برای این موضوع به عراق سفر کرد و ما با وزیر کشور عراق در این زمینه تفاهم نامه امضا کردیم حتی آقای جهانگیری گفتند برای فراهم شدن شرایط بازگشایی مرز حاضریم یک میلیون دلار بپردازیم زیرا این مرز از قدیم محل عبور زوار بوده و بازگشایی آن به التیام دردهای زلزله زدگان کمک می کند.
 
وی بیان کرد:متاسفانه در آن مقطع حیدرالعبادی نخست وزیر وقت هرچند دیگر در این مسئولیت نبود ولی   روند عملی واگذاری قدرت تا اربعین طول کشید‌ و تلاش ها ناکام ماند.
 
 وی بیان کرد:پتروشیمی بیستون‌ سال ۸۹ یکبار به بخش خصوصی واگذار شده ولی به دلیل برخی مشکلات در عمل به تعهدات، دوباره با پایه قیمت ۱۷۵ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شده است. 
 
 وی افزود:اتاق بازرگانی مایل بود یک هفته این مزایده به تاخیر بیافتد. علی رغم اینکه بسیار دیرهنگام بود ولی با کمک مجمع نمایندگان یک هفته مهلت تمدید شد تا سرمایه گذاران توانمند کرمانشاهی نیز فرصت بیشتری برای مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ز


 دولت حتی سر سوزنی در زمینه بازگشایی مرز خسروی کوتاهی نکرده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.