سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی فر: امیدوارم تیم ملی در جام ملت‌ها به انتظار ٤٢ ساله پایان دهند

وزیر ورزش و جوانان کشورمان گفت: امیدوارم تیم ملی با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به انتظار ۴۲ برای قهرمانی در قاره کهن پایان دهد.

به گزارش   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح استخر شهدای صنعت نفت شهرستان ممسنی گفت : قطعا آثار و نتایج افتتاح پروژه‌های ورزشی در سراسر کشور علاوه بر شور و شعف مردم و امکان میزبانی رویداد‌های مختلف، در مسابقات بین المللی هم مشخص خواهد شد.

 او افزود : از بیشتر از یکسال پیش که تیم ملی صعود مقتدرانه‌ای به جام جهانی داشت، طی یک برنامه ریزی مشخص و با هماهنگی فدراسیون فوتبال تیم ملی در جام جهانی با حمایتی خوب و در گروهی موسوم به گروه مرگ حضور پیدا کرد در این بین حمایت همه جانبه دولت، وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی فدراسیون فوتبال که در کمپ‌های خوبی در ترکیه و روسیه حضور یافتند و ١٠ بازی تدارکاتی هم انجام دادند که نتیجه اش در جام جهانی هم مشخص شد و بهترین نتیجه ایران در تاریخ جام جهانی رقم خورد.

 وزیر ورزش ادامه داد: تیم ملی فوتبال کشورمان از بازیکنان خوبی در همه پست‌ها سود می‌برد و از کادر مربیگری خوبی برخوردار است و تمام حمایت‌های لازم صورت گرفته و همه منابع مورد نیاز ارزی و ریالی آن‌ها هم تأمین شده است و امیدوارم در جام ملت‌ها به انتظار ٤٢ ساله ایران در قهرمانی این مسابقات پایان دهند

او در ادامه گفت : بیش از سه هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که برنامه ریزی کردیم تا پایان سال پانصد پروژه را افتتاح و به بهره برداری برسانیم در صددیم به مناسبت فجر چهلم انقلاب اسلامی تعداد بیشتری از پروژه‌های ورزشی را افتتاح کنیم و فجر با شکوهی را برگزار کنیم تا پایان دولت هر ١٠ سالن ٦ هزارنفری که در کشور در حال احداث هستند. افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: مردم انتظار دارند تیم ملی فوتبال ایران قهرمان آسیا شود

تاج: خیز مجموعه فوتبال ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست/ وزیر از فوتبال حمایت می‌کند

صالحی امیری: رمز آرامش در ورزش کشور پیروی از مدیریت واحد است


انتهای پیام / 

اظهارات وزیر ورزش و جوانان در مورد امکانات ورزشی و تیم ملی فوتبال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.