سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به مصرف بهینه آب با همکاری مشترک دستگاه‌های اجرایی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت آبفای شهری با سپاه شهدای آذربایجان غربی برای کمک به مصرف بهینه آب خبر داد.

اکبری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: تفاهم‌نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی با سپاه شهدای استان در راستای همکاری مشترک درزمینه مدیریت مصرف و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع مصرف بهینه آب امضاء شد.

وی افزود: بند‌های این تفاهم نامه شامل ترویج فرهنگ مصرف آب توسط سرمربیان حلقه‌های صالحین در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج استان، همکاری طرفین جهت نصب لوازم کاهنده در مساجد و پایگاه‌های استان و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف صحیح آب شرب در این پایگاه‌ها است.

مهندس اکبری ادامه داد: کمبود بارندگی و خشکسالی مداوم، باعث بروز شرایط خاص و ویژه‌ای در کشور شده است و پیشگیری از بحران‌های آتی آب راهکاری جز صرفه جویی در مصرف کردن نیست که نیازمند همکاری همه‌جانبه مردم و دستگاه‌های مختلف اجرایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: آموزش نمایندگان، سرمربیان و مربیان حلقه‌های صالحین معرفی شده از سوی سپاه استان، برگزاری جشنواره ها، ایجاد تشکل‌های حامیان آب، تشکیل هیات اندیشه ورز برای تولید محتوای فرهنگی با موضوع مدیریت مصرف آب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت مصرف آب بخشی از همکاری‌های فی مابین این دو دستگتاه اجرایی است.

وی افزود: استفاده از شیرآلات و پرلاتور‌های کاهنده آب نیز نقش بسزایی در مدیریت مصرف آب دارند که استفاده از این تجهیزات باعث کاهش ۳۰ الی ۴۰ درصدی مصرف آب می‌شود.

انتهای پیام/ه

همکاری دستگاههای اجرایی برای صرفه جویی در مصرف آب در آذربایجان غربی

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.