سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابفروش: سالن اسکواش کیش مراحل آخر بازسازی خود را پشت سر می‌گذارد

دبیر هیئت اسکواش کیش گفت: سالن اسکواش کیش در حال بازسازی است و مراحل آخر کار خود را پشت سر می‌گذارد.

علی کتابفروش دبیر هیئت اسکواش کیش و سرپرست تیم اسکواش کیش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ اسکواش در مورد سالن اسکواش کیش که از سال گذشته در حال بازسازی است و هنوز آماده بهره برداری نشده است گفت: سالن اسکواش کیش در حال بازسازی است و مراحل آخر کار خود را پشت سر می گذارد. ما نیز در مسابقات لیگ اسکواش تیم  داریم و سالن اسکواش جزیره نیز نهایتا تا یک ماه دیگر بهره برداری می شود و مشکلی برا شرکت در مسابقات لیگ نخواهیم داشت. به احتمال فراوان جزیره کیش میزبان دیدار اختتامیه لیگ اسکواش نیز خواهد بود.

او در مورد تیم اسکواش کیش و عملکردش در مسابقات لیگ گفت: این چهارمین سالی است که تیم کیش در لیگ برتر شرکت خواهد کرد و در 3 سال اخیر تیم ما قهرمان این مسابقات شده است. اکثر بازیکنان ملی چه در رده سنی جوانان و چه بزرگسالان اکثرا از کیش هستند.

دبیر هیئت اسکواش کیش در مورد مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ گفت: در گذشته قرعه کشی مسابقات لیگ اسکواش در فدراسیون این رشته توسط سازمان لیگ انجام می شد و برنامه مسابقات به تیم ها اعلام می شد. از امسال سیاست فدراسیون تغییر کرده است و در حضور نماینده های باشگاه ها مراسم قرعه کشی برگزار شد که هیچ حرف و حدیثی در آن نباشد.

او د ر مورد شرایط مسابقات لیگ در مقایسه با سالهای گذشته گفت: : هر سال لیگ اسکواش کشورمان نسبت به سال گذشته شرایط بهتری پیدا می کند وپویا تر برگزار می شود. روند برگزاری شکل بهتری به خود گرفته است و کادر اجرایی تجربه بیشتری در برگزاری رقابت ها پیدا کرده اند. رئیس و دبیر سازمان لیگ که مسئولیت بخش بانوان را نیز بر عهده دارند افردی حرفه ای هستند و در آینده نزدیک نیز شرایط بهتر خواهد شد.

کتابفروش در مورد ورزش اول جزیره کیش و بحث استعداد یابی  گفت: اگر در تمام دنیا ورزش اول کشورمان را کشتی می دانند، ورزش اول جزیره کیش اسکواش است. استعداد یابی در تمام کشور در حال انجام شدن است و وزارت ورزش نیز امسال المپیاد استعدادهای برتر را در شهر اصفهان برگزار کرد و سرپرستی این مسابقات نیز برعهده من بود.

او ادامه داد: کیش هم از این جریان مستثنی نیست و کمیته استعداد یابی این رشته در جزیره کیش فعال است. ما چند بازیکن کمتر 9 و 11 سال مستعد داریم که مقام کشوری نیز بدست آورده اند. انشالله بتوانیم بعد از آماده شدن سالن های شهر هر سال بازیکنان بهتری پرورش دهیم.


بیشتر بخوانید:

مسابقات "نشنال کلوز" اسکواش به میزبانی ساری برگزار خواهد شد

سنایی: یاد گرفته ایم بدون توجه به کمبودها، تمام تلاش خود را کنیم

سیر تاپیاز ورزشی هیجان انگیز به نام اسکواش + تصاویر


انتهای پیام/

صحبت های دبیر هیئت اسکواش کیش در مورد مسابقات لیگ اسکواش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.