سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شهرستان مهاباد؛

بیش از ۱۶ هزار نفر زیر پوشش بیمه اجتماعی روستایی

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱۶ هزار نفر درشهرستان مهاباد زیرپوشش بیمه اجتماعی روستایی قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، یونس معزز مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان غربی گفت: این تعداد شامل پنج هزار و ۴۷۵ خانوار روستایی است که از مزایای آن بهره‌مند هستند.

وی، با بیان اینکه شهرستان مهاباد رتبه دوم استان را از لحاظ ضریب برخورداری از مزایای این صندوق به خود اختصاص داده است، افزود: امسال یکهزار و ۴۴۰ نفر در این شهرستان زیر پوشش این صندوق قرارگرفته اند که درمقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد افزایش دارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۵۰ خانوار روستایی این شهرستان از مزایای این بیمه شامل بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بگیری به صورت ماهیانه استفاده می‌کنند.

معزز، شرایط عضویت در این صندوق را داشتن ۱۸ تا ۵۰ سال سن اعلام کرد و افزود: علاوه برکشاورزان و روستائیان، مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی، دامپزشکان، کشاورزان غیرساکن در روستا، رانندگان بین شهری، کارکنان مراکز کشاورزی و فعالان حوزه صنایع دستی و گردشگری هم می‌توانند از مزایای این صندوق بهره‌مند شوند.

منبع خبرگزاری صدا و سیما مهاباد

انتهای پیام/ج

بیش  از ۱۶ هزار خانوار روستایی زیر پوشش بیمه اجتماعی روستایی هستند

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.