سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان شمالی میزبان نمایشگاه ملی عکس بنا‌های تاریخی ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت:خراسان شمالی اولین میزبان نمایشگاه ملی عکس بنا‌های تاریخی ایران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با بیان اینکه در آیین افتتاح نمایشگاه ملی عکس بنا‌های تاریخی ایران که ۲۸ آذرماه امسال در محل نگارخانه فرهنگسرای شهروند بجنورد افتتاح شد ،گفت: این نمایشگاه بخش مهمی از هویت تاریخی ایران به مدد هنر عکاسی را در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی اولین استانی است که از نمایشگاه ملی عکس بنا‌های تاریخی ایران میزبانی می‌کند ، افزود: برپایی این نمایشگاه فرصت خوبی برای توجه بیشتر به ابنیه تاریخی و عمومیت بخشیدن به فرهنگ احیاء بنا‌های تاریخی عنوان کرد.

یزدان پناه از برپایی نمایشگاه عکس در شهرستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: در آستانه دهه فجر، نمایشگاهی از آثار تاریخی استان در تمام شهرستان‌ها برپا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: نمایشگاه عکس را برای اردیبهشت در خراسان شمالی برنامه ریزی کردیم تا با حضور بهترین عکاسان از سراسر کشور در استان ، جشنواره را برگزار کنیم.

یزدان پناه گفت: آثار برگزیده این نمایشگاه که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید و نیز این آثار در دیگر استان‌های کشور و برخی از مترو‌های تهران با هدف معرفی بیشتر جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری خراسان شمالی به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است: ۱۰۰ اثر راه یافته به بخش نمایشگاه جشنواره ملی عکس بنا‌های تاریخی ایران در محل نگارخانه فرهنگسرای شهروند بجنورد به نمایش گذاشته شده و تا ۵ دی ماه امسال پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است

انتهای پیام/ع

راه یابی ۱۰۰ اثر به بخش نمایشگاه ملی عکس بنا‌های تاریخی ایران دربجنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.