سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار تهران در رزمایش بزرگ طرح زمستانی تهران بزرگ:

باید خود را برای مقابله و مواجهه با زلزله آماده کنیم/ پاییز امسال آبگرفتگی در پایتخت نداشتیم

حناچی با بیان اینکه نمی‌توان از زلزله فرار کرد، گفت: باید خود را برای مقابله و مواجهه با زلزله و بلایای طبیعی آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در رزمایش بزرگ طرح زمستانی تهران بزرگ که امروز (پنجشنبه ۲۹ آذر ماه) در بوستان ولایت برگزار شد، با بیان اینکه کشور ما به طور طبیعی در منطقه‌ای خشک قرار گرفته است، اظهار کرد: بارندگی‌هایی که در سال گذشته داشتیم، طی ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

شهردار تهران تصریح کرد: اطلاعات هواشناسی نشان می‌دهد که ما باید آمادگی خود را برای مواجهه با بارش باران و برف در روز‌های آتی بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه در بارندگی‌های هفته گذشته آب‌گرفتگی و مشکل خاصی نداشتیم، افزود: نقاط شناسایی شده در سال گذشته را بررسی و اصلاح کردیم، به همین علت امسال در آن نقاط به هنگام بارندگی مشکلی نداشتیم.

حناچی خاطرنشان کرد: تدبیر، آمادگی و برگزاری مانور برای ایجاد امکانات لازم همواره مورد نیاز است، تا به هنگام بارش‌های آسمانی بتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم.

شهردار تهران گفت: باید آمادگی لازم را برای مقابله و مواجهه با بلایای طبیعی مانند زلزله را داشته باشیم، چراکه نمی‌توان از آن فرار کرد و باید خود را آماده کنیم.


بیشتر بخوانید: رزمایش بزرگ طرح زمستانی تهران بزرگ در بوستان ولایت برگزار شد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.