سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ استان کرمان پایلوت پیاده سازی مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان در راستای صرفه جویی انرژی

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت : استان کرمان به عنوان پایلوت در پیاده سازی بهتر مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان در راستای صرفه جویی انرژی معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در سفر به کرمان و در جمع اعضای اتاق بازرگانی گفت: این مرکز، مبحث ۱۹ را با تنظیم جدید ارائه کرده است.

وی آموزش، فرهنگ سازی و توصیف اثرات مثبت صرفه جویی در انرژی را مهم ترین راهکار در پیاده سازی مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان دانست

شکرچی زاده با اشاره به پرداخت ۱۰ میلیارد دلار یارانه انرژی در سال در بخش ساختمان و حمل و نقل افزود : حرکت به سمت پیشگیری از اتلاف انرژی با استاندارد سازی ساخت و ساز از ضروریات کشور است .

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در آینده نزدیک برای ساختمان های موجود، از سوی این مرکز گواهینامه فنی صادر می شود.

شکرچی زاده افزود: با بهبود وضعیت مصرف انرژی در ساختمان های موجود، ارزش افزوده ناشی از صرفه جویی انرژی به استان ها برگشته و در آنجا هزینه خواهد شد.

وی افزود: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از انعقاد تفاهم نامه همکاری در سطح ملی و منطقه ای با اتاق بازرگانی و انجمن صنفی انبوه سازان و پیمانکاران استان کرمان استقبال می کند.


انتهای پیام/س

 

پیاده سازی مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان در راستای صرفه جویی انرژی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.