سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 10 قطعه پرنده کمیاب در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان "شاهين شهر" از دستگيری 2 شكارچی غيرمجاز كه اقدام به شكار 10قطعه پرنده مهاجر كمياب در منطقه حفاظت شده بخش "ميمه" این شهرستان کرده بود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسين بساطي" فرمانده انتظامی شهرستان "شاهين شهر اظهار داشت : در پي اخبار واصله به مأموران فرماندهي انتظامي بخش "ميمه" مبني بر حضور 2 شكارچي غير مجاز در مناطق حفاظت شده این منطقه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: گروه گشت انتظامی بلافاصله به منطقه اعزام و موفق شدند 2 شکارچی غیر مجاز را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این عملیات تعداد 10 قطعه پرنده مهاجر کمیاب و 2 قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز  و مقداری وسایل شکار از شکارچیان کشف شد.

سرهنگ بساطی با اشاره به تحویل پرنده های کشف شده به اداره محیط زیست شهرستان ،  ادامه داد: هر 2 شکارچی پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهردر پایان از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس تقدیر کرد و اظهار داشت : نیروی انتظامی با اخلال گران نظم عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

 

دستگيری 2 شكارچی غيرمجاز درمنطقه حفاظت شده بخش "ميمه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.