سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۳ میلیارد ریال به مراکز بهداشتی روستا‌های دور افتاده خنداب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از اختصاص ۳ میلیارد ریال به مراکز بهداشتی روستا‌های دور افتاده شهرستان خنداب خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حاشیه جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک که در شبکه بهداشت خنداب برگزار شد گفت: همین امروز ۳ میلیارد ریال به مراکز بهداشتی روستا‌های دور افتاده شهرستان خنداب اختصاص داده شد.

طاهر احمدی افزود: با توجه به اینکه در شهرستان خنداب بیش از ۳۰ بیمار کلیوی وجود دارد و ۱۰ تا ۱۲ نفر از آن‌ها دیالیز میشوند خرید تجهیزات دیالیز و راه اندازی این قسمت در بیمارستان مهر در اولویت دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد است.

وی همچنین به استقرار پد هلی کوپتر در شهر جاورسیان برای انتقال مصدومین در شرایط حساس اشاره اضافه کرد: مقرر شد با مساعدت فرماندار خنداب این پذ ایجاد شود.

جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در اداره بهداشت و درمان شهرستان خنداب برگزار شد و در این جلسه پیرامون تقویت متخصص و پرستار در بیمارستان مهر خنداب، رسیدگی به وضعیت نیرو‌های انسانی، خرید تجهیزات بیمارستانی در این شهرستان، فعال شدن کلینیک داخل بیمارستان، ساخت و ساز مراکز بهداشتی در روستا‌ها و نقاط دور افتاده و تکمیل ساختمان زیست پزشک بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام / ج

توجه به مراکز بهداشتی روستا‌های دور افتاده شهرستان خنداب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.