سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مادر مرحوم احمدرضا شاکر: روزگار قائدی را سیاه می‌کنم/ پول دیه را به مهدی می‌دهم، اما پسرم را به من بازگرداند

شاکی پرونده مهدی قائدی گفت: در مورد مهدی قائدی بخششی در کار نیست و من روزگارش را سیاه می کنم.

فاطمه باقری، مادر مرحوم احمدرضا شاکر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صدور قرار مجرمیت برای مهدی قائدی از سوی دادسرای بوشهر به عنوان راننده بدون گواهینامه در تصادفی که منجر به قتل احمدرضا شاکر شده است،  گفت: به هیچ وجه قائدی را نمی بخشیم و من از حالا به بعد شاکی صاحب ماشین هم خواهم بود. حتی از تمام افرادی که شهادت دادند و سناریو درست کردند قائدی پشت فرمان نبوده است هم شکایت می کنم. هرچه قانون بگوید تبعیت می کنم و خودم ناظر هستم که کسی بار دیگر پرونده را به صورت زیرآبی رد نکند. 

پرونده با قرار مجرمیت مهدی قائدی به دادگاه رفت

او ادانه داد: برای کامل شدن تحقیقات در دادگاه حاضر شدم و در حکم ابتدایی هم که برای او در نظر گرفتند ثابت شده مهدی قائدی دروغ گفته است. حال باید پرونده به مراجع بالاتر ارسال شود و با صدور حکم قطعی هم مجرم بودن قائدی در پرونده به صورت قطعی ثابت می شود.

دلیل نمی شود یکی بازیکن استقلال باشد هر کاری دلش بخواهد انجام دهد

او درباره اینکه آیا خانواده مرحوم احمدرضا شاکر رضایت می دهند مهدی قائدی با پرداخت دیه این فرد به زندان نرود، گفت: این پول به هیچ وجه برای من مهم نیست. از روز اول گفته ام و  الان هم می گویم اصلا این مسائل برای من مهم نیست. قائدی در خانه ام زندگی می کرد و روزی 100 بار به او می گفتم بدون گواهینامه پشت فرمان ننشین. یک فرد را می کشی و  قتل غیر عمد به پایت نوشته می شود. او با این وجود بازهم کار خودش را انجام داد و مرا به بلایی بزرگ گرفتار کرد.

در مورد مهدی قائدی بخششی در کار نیست و من روزگارش را سیاه می کنم

مادر مرحوم شاکری افزود: مهدی را رها نمی کنم و روزگارش را سیاه می کنم. همین الان او با جسارت پشت فرمان می نشیند و خیلی دل و جرأت دارد. خیلی پشتش گرم است. دلیلی ندارد او تنها به صرف اینکه بازیکن استقلال است جوان 17 ساله ای را بکشد و با غرور در شهر پشت فرمان بنشیند.

قائدی پیامک زده که "ماشین بیمه دارد دیه اش را می دهد" و با این حرف مرا آتش می زند!

او گفت: قائدی خیلی راحت به دخترم پیامک داده و می گوید ماشین بیمه دارد، دیه احمدرضا را می دهم. جان پسر من به دیه بستگی دارد؟ مبلغ دیه را به مهدی می دهم اما احمدرضای مرا به من بازگرداند. دخترم مهدی قائدی را قسم داده بود که راست بگوید اما او گفت لزومی ندارد من دروغ بگویم. ماشین بیمه است و دیه را می دهم. ضمن اینکه امین حسن پور پشت فرمان بوده است. این حرف مرا آتش می زند. قائدی تصور می کند ما نگران دیه هستیم. از حق بچه ام در هیچ شرایطی نمی گذرم و با پیگیری های فراوان دنبال این هستم که کسی قسر در نرود.

پدر مرحوم احمد رضا شاکر: این پرونده باید برای همه جامعه درس عبرت شود

همچنین پدرمرحوم  احمدرضا شاکر درباره ارجاع پرونده مهدی قائدی با قرار مجرمیت بازیکن استقلال در حادثه ای که منجر به قتل غیرعمد فرزندش شده است اظهار داشت:  این پرونده باید برای همه جامعه درس عبرت شود و باید قانون تصمیمی بگیرد که برای همه خوب باشد. دوست ندارم خون پسرم به ناحق پایمال شود و با در نظر گرفتن وجدان قاضیان پرونده تاکنون به درستی عمل کرده اند. من هم شنیده ام  احتمال دارد او در صورت صدور قرار مجرمیت تا 3 سال به حبس یا  پرداخت 230 میلیون تومان دیه محکوم شود. در کل ما تابع قانون هستیم.

ما فقط با مهدی قائدی مشکل داریم و نمی خواهیم پای بازیکنان استقلال به ماجرا باز شود

او ادامه داد: همسرم خیلی از رفتار و حرکات قائدی می سوزد و همچنان از فوت احمدرضا داغدار است. باور کنید با تک تک رفتارهای بدی که قائدی انجام می دهد  همسرم بیشتر ناراحت می شود. ما تنها با مهدی قائدی مشکل داریم و نمی خواهیم پای بازیکنان استقلال و اعضای این تیم که برای من احترام زیادی قائل هستند به ماجرا باز شود. استقلال تیم پسرم بوده است و ما نمی خواهیم برای این تیم مشکلی ایجاد شود.


بیشتر بخوانید:

پرونده تصادف مهدی قائدی در انتظار تایید قرار نهایی

شوک های استقلال در سال 96

خانم سرنشین شاکی جدید پرونده قائدی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
ب نام
۰۶:۰۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
خاک بر سرت کنن مهدی قائدی که جون یه جوون و گرفتی بدون گواهی نامه برات متاسفم احمدرضا اگه رفیقت بود دیه نده قصاص شو چون آدم رفیقشو بع دیه نمیفروشه برات متاسفم
ناشناس
۰۵:۴۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
اون احمقایی که اطلاعات کافی ندارن، و میگن چرا پسرش با مهدی قاعدی بوده. بدونید که مهدی و احمدرضا باهم خیلی دوست بودن...درسته تصادفه اتفاقه، اما برخوردهای زننده و بی ادبانه مهدی با یه خانواده داغدار حتی بعداز ۴سال هم از ذهن ها پاک نمیشه... ادم چقدر میتونه مزخرف باشه ، که جوون رفیقشو با پول هم ردیف کنه و بگه دیه میدم.... دیه بخوره تو سرت...
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
بسیار ناراحت کننده است. البته من تازه متوجه شدم تاریخ این سخنان مربوط به زمانکپس از تصادف است
امروز رضایت گرفت و نام مقتول به عنوان راننده عنوان شده . امیدوارم هیچ وقت خون جوانی اینچنین پایمال نشود و حقیقت ماجرا را بفهمیم. البته اگر سخنان این مادر داغدار واقعیت داشته باشد، برای قائدی بسیار متاسفم و مطمئن هستم روزی تقاص این کارش را خواهد داد. قبلا هم گفتم. در تعجبم که چطور میتوانند به این راحتی با این فاجعه کنار بیاید و به زندگی لاکچری خود در دبی ادامه دهد . لااقل اگر کمی نردانگی در وجودش مانده چند زندانی را که بخاطر نداشتن گواهینامه یا بیمه، به شخصی آسیب رسانده و یا باعث مرگ کسی شده اند را از زندان آزاد کند . اگر هم واقعیت را گفته که خدا شاهد اصلی ماجراست و بهتر میداند.
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
داش مهدی خطا کردی عیب نداره مردونه پای اشتباهت وایسا تا بقیه ی نامردا بدونن بی مرام ومعرفت نیستی وبه خونواده داغ دیده احترام میزاری
نزار پشت سرت اینقدر مزخرف بگن تو کلییی هوادار داری نیمار آسیا..
استقلال
۱۴:۲۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
لعنت به هرچی پرسپولیسی است شما از اون‌میسورید که مهدی قایدی نیاد فوتبال بازی کنه لایی بزنه ولی میاد اون تصادف هم عمدی نبوده که بخواد اعدام بشه یا زندان بره
.....
۲۳:۱۷ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
چرت نگو
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۸ دی ۱۳۹۹
مادر احمد رضا که میدونست که قائدی گواهینامه ندارد نمی‌گذاشت پسرش با قائدی برود
آنا
۱۴:۳۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
متاسفم ماجرای سوز ناکیه
ناشناس
۱۴:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
قاعد ی پشت این ماجراست
مهسا
۱۵:۰۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
من از پدرومادر شاکر خواهش میکنم که مهدی قاعدی رو ببخشند چون اون جوون بوده وخام از شما خواهشمندم که قایدی روببخشید
بی نام
۱۶:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
ایشالا سقط بشه
ریحانه
۰۰:۱۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
باید مثل خانواده شاکر بسوزه که بفهمه
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
واقعیت این است که قائدی در صورت احراز مجرمیت به دوسال و یک روز حبس تعلیقی و پرداخت یک دیه کامل حدود ٢٣٠ میلیون تومان محکوم خواهد شد. و اگر تا ۵ سال خلاف نکند پرونده بسته می شود.
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
باید مهدی اقدام به زندان بشه
محمد
۰۱:۲۸ ۰۴ دی ۱۳۹۷
قاءدی ادب داشته باش .شما یک فردی شدی که متعلق به خودت نیستی .شما الگو باید باشی و بشی . به عنوان یک همشهری و دوست از شما انتظار میرود به جای این حرفها ی زشت و ناپسند با خانواده محترم شاکر و بخصوص مادر داغدیده اش همدردی بیشتری داشته باش فکر کن برادر خودت یا خودت جای شاکر مرحوم می شدی !!! آیا دوست داری این حرفهایی که خودت میزنی تحویل خانواده ات بدهند؟ آنها حق دارند ناراحت هستند و شما کاری خلاف قانون انجام داده ای باید اولا حرمت این خانواده و دوست خودت را به جا بیاری بعد هم پول و بیمه جای داغ جوان را نمی گیرد این حرفها خیلی خیلی رشته و از شما بعید است .معذرت خواهی باید بکنی از این خانواده .جون شما رفتار تون خلاف بوده .این حرکت ها و رفتارها تر شما بعید است .شما آینده خودتان را با این حادثه خراب نکنید .نیازمند یک مشاور هستی و سنت و آداب و...منطقه و فامیل و بستگان مرحوم را رعایت کن .اصلا رفتار و حرفها ی شما را نمی پسندیم .خودت را اصلاح کن برادر.
درسته تصادف بوده اما شرط ادب و دوستی را با خانواده محترم شاکر به جا بیار .
آینده خودت و دوست‌داران خودت را درک کن حتما یک مشاور بگیر .
پول و بیمه مشکل شما را حل نمی کند برادر محترم . نمک بر زخم خانواده دوست مرحوم و استقلالی خودت نپاش.
انشالله که معذرت خواهی کنی و این حادثه ختم باد خیر بشه .
پا درمیانی بزرگان فوتبال و خانواده شما لازمه کار و بخشش این خانواده محترم است .اشتباه نکن برادر
خیلی ازت ناراحت شدیم خیلی خیلی ...
مواظب رفتار حرف و ...خودت باش .شما خیلی طرفدار داری باید الگوی خوبی بشی و باشی .
سجاد
۱۴:۳۰ ۰۳ دی ۱۳۹۷
زیاد ک دور پردازی همین میشه دیگه
متین
۱۲:۳۲ ۰۳ دی ۱۳۹۷
قائدی انشالا۵سال محکوم بشه بره زندان تا دیگه ازاین کارا نکنه
ناشناس
۰۲:۱۵ ۰۳ دی ۱۳۹۷
اولاً تصادف میشه اتفاق می افته ولی اگر بنا بشه که این آقای فوتبالیست بدون گواهینامه سوار ماشین بشه و اتفاقات این چنینی رخ بده و خيلی راحت بگه کوپن بیمه برا همچه موقعی پس از فردا هر جوونی میشینه پشت ماشین و راحت آدم میکشن و تمام کسی‌ که گواهینامه نداره بیجا می کنه میشینه پشت ماشین حالا خودش جهنم چهارتا خونواده دیگه را هم بدبخت می کنن من از مرجع قضایی می خام برای برقراری عدالت اشد مجازات برا این گونه افراد اعلام کنن تا درس عبرت بشه برا دیگران‌ قانون اگر واقعاً درست باشه پس باید برا همه یکسان عمل کنه حالا فرد مقابل فوتبالیست باشه بچه وزیر باشه یا بچه هر کس باشه مگه هر که دوزار پول گیرش اومد باید هر کاری دلش خواست باید بکنه خیلی از انسانها هستند که اگه یک پرنده به ماشین بخوره تا مدتها عذاب وجدان دارن من دیدم افرادی تو جاده به خاطر اینکه نزنه به یک حیوون زبون بسته خودش را به خطر انداخته ولی این جوون رفیق خودش را کشته و بجای دلجویی از خانواده اش اومده پولش را به رخ مردم میکشه
hr.a
۱۴:۱۶ ۰۳ دی ۱۳۹۷
درسته که بیمه خسارت زیاندیگان رو می ده ولی طبق ماده 15 قانون بیمه شخص ثالثٍ در صورتیکه راننده مقصر فاقد گواهینامه باشد، کل خسارت پرداختی توسط شرکت بیمه از وی بازیافت می شه
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ایراد از قوانین بیمه در ایران است. خودرو نباید بیمه باشد. بلکه راننده باید بیمه شود. ضمن آن که بیمه نباید تصادفات ناشی از خلاف قانونی را پوشش دهد.
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
خدا به خانوادش خصوصا مادرش صبر بده
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
تیم های داخلی که عمدتا از بیت المال تغذیه می شوند این خود شیفتگی را دارند که جدا بافته هستند و افراد بی فکر را به صرف توان دوندگی به کار میگیرند و در این گونه موارد هم از حق کشی و دروغ و حمایت بی جا دریغ ندارند....تا کی ادامه دارد ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
ای کاش اعدام بشه تا خون احمدرضا پایمال نشه...
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
یه عده تشنه خون هستن
علی
۲۱:۴۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
من میگم سنگسارش کنن بهتره
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
پسرش چرا تو ماشین با اینا بوده اول جلو اونا میگرفت بعدبه قایدی میگفت
ماتی
۱۷:۵۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
همچین میگه روزگارشو سیاه میکنم انگار قائدی پسرشو با چاقو کشته خوب اتفاق اتفاقه دیگ افتاده.میخاستی نذاری پسرت با یکی ک گواهینامه نداره سوار شه اون موقع ک قائدی کیف پول پسرت بود و خوشگذرونیاش باقائدی بود ک قائدی ادم خوبه بود حالا ک این اتفاق افتاده شده قاتل مگ از عمد زده کشته پسرتو؟
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
ای کاش این بلا سر خونواده خودت میومد ببینم بازم این حرفو میزدی
مسعود
۱۷:۱۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
وقتی قائدی میگه ماشین بیمه داره ودیه را میدهم پس از قانون خبر نداره چون انقدر غرور داره نمی داند که قانون اینست اگر راننده گواهی نامه ندا شته باشه شرکت بیمه دیه نمی دهد چون گواهی نامه ندارد وقتل عمد میشه
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مطابق قائدی، شرکت بیمه دیه را می دهد و بعدا از قائدی می گیرد.
سید
۱۶:۰۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
مهدی قائدی خیلی بی ادبه باید بره زندان یه ۱۵ سالی آب خنک بخوره تا بدونه یه من ماست چقدر کره میده از کجا معلوم قتل عمد نبوده از قوه قضاییه می خواهیم فورا این شخص را محاکمه و برای تسکین اولیای دم اقدام فوری انجام دهند
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
برا بی ادبی؟
سید
۱۶:۰۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
مهدی قائدی خیلی بی ادبه باید بره زندان یه ۱۵ سالی آب خنک بخوره تا بدونه یه من ماست چقدر کره میده از کجا معلوم قتل عمد نبوده از قوه قضاییه می خواهیم فورا این شخص را محاکمه و برای تسکین اولیای دم اقدام فوری انجام دهند
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
قائدی در صورت احراز مجرمیت به دوسال و یک روز حبس تعلیقی و پرداخت یک دیه کامل حدود ٢٣٠ میلیون تومان محکوم خواهد شد
عبدالمجید دلواری
۱۳:۴۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
اولاتصادف حادثه است .
دوما گرچه مهدی بدون گواهی نامه بوده وجرمش قانون مشخص کرده وایشان ملزم به پرداخت دیه می باشد
سوما خانواده شاکر بیشترازاین نمی توانند ادعای دیگری کنند چون این حادثه درگیری بین دونفرنبوده. خانواده شاکربهتراست دراین مورد کوتاه بیایند
گرچه مهدی حرکات بچه گانه ای انجام میدهد انتظارمی رود پدرمادرشاکر نادیده گرفته واسیر جوبستگان .رفقا قرارنگیرند .
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
مگه شما قاضی پرونده هستی؟
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
۱)تصادفی که راننده حالت عادی داشته باشه و تمامی موارد ایمنی و قانونی رو انجام داده باشه اسمش هست حادثه۲) اگه خدای ناکرده سر بستگان درجه اولت این بلا میومد هم میگفتی یه حادثه هست و بهتر است کوتاه بیام؟از خدا برای خانواده مرحوم صبر مسئلت میکنم و برای امثال تو پختگی
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تصادف حادثه نیست. عامل و دلیل و مقدمات دارد.
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
باید اعدام بشه
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
بچه مردم را کشته.الان طلبکارم شده
یزدان
۲۱:۲۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
حق داره مادره داغ جوان دیده الان دل این مادر خون خونه حق داره که از این بازیکن شکایت کنه بازیکنان فوتبال غیراز اینکه پولهای ملیاردی این مملکت رو بردن چه برای مملکت ما کردن میگن چون ما بازیکن فوتبالیم معروف شدیم همه باید به ما احترام بگذارند قانون رو زیر پا میگزارند