سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامگذاری ساختمان اداری اداره ارشاد خرمشهر به نام شهیدمجتهد زاده

همزمان با سالروز شهادت شهید حسن مجتهدزاده از شهدای دوران دفاع مقدس، ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر به نام این شهید نامگذاری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،رضا مردانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر در حاشیه آیین رونمایی از تصویر شهید مجتهدزاده گفت: شهید مجتهد زاده یک چهره فرهنگی، قرآنی و انقلابی بود و نامگذاری ساختمان اداری اداره فرهنگ و ارشاد خرمشهر نیز با هدف معرفی بیشتر این شهید انجام شده است.

وی افزود: شهید مجتهدزاده باید الگوی برای فعالان فرهنگی و قرآنی خرمشهر باشد و آشنا سازی جوانان با این شهید مقدمه ای برای رسیدن به این هدف است.

امروز و با حضور برخی مدیران منطقه ای، از تصویر شهید حسن مجتهدزاده از فعالان قرآنی و فرهنگی و شهدای دوران دفاع مقدس خرمشهر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان رو نمایی و ساختمان این اداره در سال روز شهادت این شهید به نام شهید حسن مجتهد زاده نامگذاری شد.

شهید حسن مجتهدزاده از فعالان مساجد در دوران ستم شاهی بود، فعالیت های فرهنگی و قرآنی و آموزش قرآن در مساجد به دانش آموزان از این شهید یک چهره محبوب فرهنگی و مردمی ساخته بود.

این شهید در جریان مبارزات انقلابی مجروح و در ۲۸ آذر سال ۱۳۵۷ در جریان بازجویی ها و زیر شکنجه ساواک به شهادت رسید.

انتهای پیام/ د

نامگذاری ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.