سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش کدورت آب شهر "ریجاب" به دلیل بارندگی‌های اخیر

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از افزایش کدورت آب شهر "ریجاب" به دلیل بارندگی‌های اخیر خبر داد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضا داوودی معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از افزایش کدورت آب شهر "ریجاب" به دلیل بارندگی‌های اخیر خبر داد و گفت : البته میزان این کدورت آنقدر نیست که آب این شهرا را غیرقابل شرب کند.

وی گفت : این بارندگی منابع تامین آب سطحی را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد کدورت آب در برخی شهر‌ها که منبع تامین آب آن‌ها سطحی است، بالا برود.

وی گهواره، کرند و ریجاب را از جمله این شهر‌ها دانست که منبع تامین آب آن‌ها از سراب ریجاب است و افزود: هم اکنون آب شهر‌های کرند و گهواره هیچ کدورتی ندارد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون فقط کدورت آب در ریجاب مقداری بالا است، خاطرنشان کرد: این کدورت به اندازه‌ای نیست که آب ریجاب را غیرقابل شرب کند.

داوودی با بیان اینکه نیرو‌های آب و فاضلاب شهری برای کاهش کدورت آب ریجاب نیز پای کار هستند، عنوان کرد: به زودی کدورت آب ریجاب نیز مرتفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سایر شهر‌های استان که منبع تامین آب آن‌ها چاه و چشمه است مشکلی از نظر کدورت آب نداریم .

 

 

انتهای پیام/د

میزان کدورت آب ریجاب آنقدر نیست که آب این شهر را غیرقابل شرب کند

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.