سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان:

دستگاه‌های نظارتی کنترل بازار در این شرایط اقتصادی بیشتر در کنار مردم باشند/نظارت بر بازار در شب یلدا بیشتر شود

جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان با هدف بررسی آخرین وضعیت توزیع و قیمت کالاهای اساسی مردم در بازار روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه در محل سالن دارالمرحمه استانداری سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در این جلسه با اشاره به نقش تاثیرگذار دستگاه‌های نظارتی کنترل بازار قیمت‌ها در شرایط فعلی اقتصاد کشور گفت: امروز مردم نمی پذیرند که به هر دلیلی به مشکلات اقتصادی دامن زده شود لذا با ابزارهای لازم و کارآمد نباید با جریان تشدید غیرقانونی افزایش قیمت‌ها همراه شد.

وی با بیان این نکته که هماهنگی لازم برای هرگونه تصمیمی در رابطه با وضعیت بازار استان باید از طریق ستاد تنظیم بازار صورت گیرد افزود: مصوبات کارگروه‌های ستاد تنظیم بازار هر شهرستان باید با جدیت دنبال و اجرایی شود.

 وی با تاکید جدی بر حذف انحصار‌طلبی شبکه توزیع برخی اقلام مورد نیاز مردم در استان تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی کنترل بازار استان‌ با جدیت به این مقوله ورود پیدا کرده و با متخلفان در این زمینه که به نوعی عامل گران فروشی در جامعه به شمار می‌روند با جدیت برخورد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در پایان با تاکید بر حفظ آرامش در بازار و نظارت‌های بیشتر بر روند توزیع کالاهای اساسی مردم به ویژه در شب یلدا عنوان داشت: انتظار می رود که دستگاه‌های مربوطه نظارت بیشتری بر اقلام مورد نیاز این ایام داشته باشند تا التهاب در بازار در چنین مناسبت‌هایی کاهش یابد.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.