سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست مشترک علمای شیعه و اهل سنت مناطق تقریبی خراسان رضوی

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نشست با موضوع نقش علما در تبیین اقتصادی اسلامی در حمایت از کالای ایرانی در ۴۰ سالگی انقلاب به مدت ۲ روز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی دارابی معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در این نشست ۱۱۰ نفر از علمای شیعه و سنی شهرستان‌های تایباد، خواف، تربت جام، سرخس و صالح آباد با موضوعات مبانی دینی و ضرورت حمایت از تولیدات داخلی، جنگ اقتصادی دشمن و شیوه‌های مقابله با آن، اقتصاد اسلامی و ضرورت حمایت از کالای ایرانی و کارآمدی نظام در حوزه اقوام مذاهب در ۴۰ سالگی انقلاب برگزاری می‌شود.

وی گفت: ۴ کمیسیون علما و شبکه تبلیغی کشوردر حمایت از کالای ایرانی، کمیسیون جنگ اقتصادی، کمیسیون بانوان و خانواده با رویکرد اقتصادی و کمیسیون رسانه و شبکه مجازی در فضای جنگ اقتصادی هم در این همایش برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین دارابی هدف این همایش را ایجاد تعامل عاطفی بین علماء شیعه و سنی و نخبگان تقریبی، بهره گیری از ظرفیت علماء و چهر‌های تقریبی در شرایط جنگ اقتصادی، خنثی سازی و مقابله با تهدیدات اقتصادی و تقویت تفکر تقریبی در مناطق تلفیقی با بهره گیری از مسائل مشترک بین شیعه و سنی عنوان کرد.
 

انتهای پیام//ا. آ
 
 


برگزاری نشست مشترک علمای شیعه و اهل سنت مناطق تلفیقی در سالن کارگران مشهد

برچسب ها: وحدت ، تولید داخلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.