سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مافی طی تذکری در صحن علنی:

بین مدیران هلال احمر دو دستگی به وجود آمده است

نماینده مردم تهران گفت: بین مدیران هلال احمر دو دستگی به وجود آمده، اگر بحث تخلفات مطرح است باید در مجاری قانونی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پروانه مافی نماینده مردم تهران در جلسه امروز( چهارشنبه 28 آذر ماه مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: در بودجه سال ۹۷ به تأمین امکانات و تجهیز مدارس توجه شده و مجلس بودجه‌ای را برای این امور در نظر گرفت لذا با توجه به این شرایط و اتفاقی که در زاهدان رخ داده این موضوع باید بررسی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور بیان کرد: بین مدیران هلال احمر دو دستگی به وجود آمده و برخی افراد استعفا کرده و دست به افشاگری زدند که شورای هلال احمر مسئول بررسی شده است. اگر بحث تخلفات مطرح است باید در مجاری قانونی پیگیری شود که ورود شورای هلال احمر به این موضوع مناسب بوده است.

وی افزود: دعوایی که در هلال احمر وجود دارد برای طرفین از نظر سرمایه اجتماعی بی‌اهمیت است، همه فعالان در هلال احمر یک قرن زحمت کشیده‌اند تا سرمایه کنونی هلال احمر به وجود آید و نباید چوب حراج به این سرمایه زده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.