سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه بلاتکلیفی تنها نماینده هرمزگان در لیگ برتر ووشو

تیم هیات ووشو هرمزگان به دلیل مشکلات مالی همانند چند هفته گذشته در بازی های هفته هفتم و هشتم لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور نیز به میدان نرفت.

علیرضا بهرمن رئیس هیات ووشو استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: تیم هیات ووشو هرمزگان به دلیل مشکلات مالی همانند چند هفته گذشته در بازی های هفته هفتم و هشتم لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور نیز به میدان نرفت.
وی افزود: غیبت نماینده استان در بازی های این هفته باعث شد تا دو باخت فنی ۱۴ بر صفر مقابل تیم های پاس ناجا و دانشگاه آزاد در کارنامه این تیم ثبت شود.
رئیس هیات ووشو استان گفت: رایزنی ها با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان هم برای کمک به این تیم تاکنون نتیجه ای نداشته است.
اضافه می شود که نماینده استان ابتدا با نام شهرداری بندرعباس در رقابت های هفته اول و دوم لیگ برتر ووشو مقابل حریفانش به میدان رفت اما پس از آن به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان باشگاه شهرداری و تغییر نام به هیات ووشو هرمزگان در رقابت ها حاضر نشده است.
در جدول رده بندی لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور تیم هیات ووشو هرمزگان با ۱ برد، ۶ باخت و کسب ۳ امتیاز در مکان ششم قرار دارد.
انتهای پیام/ب

تیم هیات ووشو هرمزگان همچنان درگیر مشکلات مالی

برچسب ها: ووشو ، هنرهای رزمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.