سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه دبیر مناطق آزاد کشور به سیستان و بلوچستان+ تصاویر

روابط عمومی استانداری، معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه دبیر مناطق آزاد کشور دقایقی قبل وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شدند و مورد استقبال رسمی استاندار سیستان و بلوچستان قرار گرفتند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، راه آهن و بازارچه مرزی میرجاوه همچنین بهره برداری و بازدید از پروژه ها از جمله برنامه های مهم سفر یک روزه محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن کشور و مرتضی بانک دبیر مناطق آزاد کشور به استان سیستان و بلوچستان است.

مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور در سفر به شهرستان مرزی میرجاوه ضمن بازید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان، از پروژه های ریلی در حال احداث و بازارچه مرزی میرجاوه بازدید کرد.

عبدالرحیم کردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار ،سعید محمدزاده مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، علیرضا جعفری هرندی معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی و محمود منزوی زاده مشاور بین الملل و مدیرکل حوزه دبیرشورایعالی مناطق آزاد وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

افتتاح پروژه های مرتبط با راه آهن در زاهدان و ملاقات با مسئولان استان سیستان و بلوچستان نیز از دیگر برنامه های این سفر است.

 

انتهای پیام/پ

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شهروند
۱۷:۱۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
چراقرادادهای واگذاری درروستای کمب تبدیل به سندنمی شودچرااین روستاسروسامان نمی گیردچراهرکی به هرکیه،هرکسی می خواهدازوضع اشفته کمب برای خود سود ببرد.
همه دارندجلوی پای ملت سنگ می اندازندشورا و دهیارهم حسابشان مشخص است