سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبرداد؛

افزایش نظارت بر قیمت اقلام شب یلدایی در بازار سمنان

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان گفت: فعالیت گشت های کنترل و نظارت بر عرضه و قیمت کالاهای پر مصرف شب یلدا در استان سمنان تشدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گشت‌های  کنترل و نظارت بر عرضه و قیمت کالاهای پر مصرف شب یلدا متشکل از بازرسان تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن تجارت و اتحادیه و اتاق اصناف استان سمنان هستند.

نظری معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: خشکبار و آجیل، شیرینی و میوه مهمترین اقلام در نظر گرفته شده در این بازدید‌های سرزده هستند.

به گفته وی قیمت‌های مصوب اتحادیه ها، عرضه زنجیره‌ای و عرف بازار درون استانی ملاک ارزش سنجی قیمت کالا‌های موجود در بازار با توجه به افزایش قیمت‌های کنونی است.

نظری افزود: نظارت بر بازار پایان پاییز از یک هفته پیش آغاز شده است و در سه روز منتهی به شب یلدا به صورت ۲۴ ساعته با حضور گشت‌های ویژه در بازار‌های سراسر استان تشدید می‌شود.

 معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست امسال گشت‌های مشترک نظارتی استان ۶۵۸ مورد بازدید دوره‌ای داشتند که با بررسی ۲ هزار ۲۷۰ واحد صنفی، ۷۴۲ واحد متخلف شناخته شده و پس از بررسی موارد در شعب تعزیرات حکومتی در مجموع به پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام / گ

جزئیات تشدید گشت های شب یلدایی در بازار سمنان

برچسب ها: تعزیرات ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.