سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته سواد آموزی از سواد آموزان برتر تقدیر می‌شود

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سوادآموزان برتر استان همزمان با هفته سواد آموزی تجلیل می‌شوند.

غلامرضا دانش فر در جلسه ویژه هفته سوادآموزی با گرامیداشت هفتم دی، سالروز صدور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب برای تشکیل نهضت سواد آموزی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: از یکم تا هفتم دی بیش از ۱۰۰۰ نفر از سواد آموزان دوره انتقال در سراسر استان در مسابقه فرهنگی- آموزشی انشاء نویسی با موضوع "پرسش مهر ریاست جمهوری" شرکت می‌کنند.

وی افزود: مسابقه فرهنگی- آموزشی انشاء نویسی در قالب"دست نوشته" در بین سوادآموزان برگزار می‌شود.

معاون سوادآموزی استان ادامه داد:برگزاری این مسابقه فرهنگی-آموزشی با هدف تقویت و بهبود سوادآموزی با کیفیت و نیز آگاه سازی افراد سواد آموز است.

دانش فر تصریح کرد: با دقت زیاد و زحمت شبانه روزی همکاران سوادآموزی در مناطق و شهرستان‌های استان مقدمات لازم برای برگزاری موفق این اقدام ارزشمند فرهنگی فراهم شده است.

وی همجنین به برگزیدن افراد برتر در انشاء نویسی پرداخت و خاطرنشان کرد: برای قدردانی در سطح ملی از بین دست نوشته‌های موفق این مسابقه فرهنگی- آموزشی تعدادی انتخاب نهایی شده به عنوان نفرات برتر ملی به سازمان نهضت سوادآموزی کشور ارسال خواهد شد تا پس از بررسی هیأت نظارت مورد تقدیر قرار گیرند.

معاون سوادآموزی استان به برنامه‌های رسانه‌ای ویژه هفته سواد آموزی هم اشاره‌ای نمود و عنوان کرد:در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات مشکلات، چالش ها، دستاورد‌ها و عملکرد سوادآموزی در سالی که گذشت تشریح خواهد شد.

دانش فر به برنامه‌های مهم هفته سواد آموزی اشاره و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و هچنین با مدیران ارشد استان از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی در ادامه به ذکر دیگر برنامه‌های گرامیداشت ۷ دی، سی و نهمین سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود: جلسه شورای پشیتبانی سواد آموزی، ارائه کارنامه‌ای از فعالیت‌های سوادآموزی استان دردولت تدبیروامید، قدردانی از سوادآموزان برتر، زیارت قبور شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته به اجرا درمی آید.

معاون سوادآموزی استان بوشهر با تقدیر از مجموعه سواد آموزی مناطق، شهرستان‌ها و مرکز استان تصریح کرد: برای فائق آمدن بر پدیده شوم بی سواد خستگی نمی‌شناسیم از این رو باید تلاش‌ها بیشتر از گذشته ادامه یابد.

انتهای پیام/م

۱۰۰۰ نفر از سواد آموزان در مسابقه"پرسش مهر ریاست جمهوری" شرکت می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.