سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرزاده در جمع خبرنگاران:

استیضاح وزیر آموزش و پرورش از حد نصاب افتاد

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: دستور جلسه کمیسیون آموزش استیضاح وزیر آموزش و پرورش بود، ولی به دلیل به حد نصاب نرسیدن امضا‌ها از دستور کار خارج شد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، میر حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستور جلسه کمیسیون آموزش استیضاح وزیر آموزش و پرورش بود، اما به دلیل از حد نصاب افتادن امضاها این امر از دستور کار خارج شد.

وی افزود: در ادامه جلسه موضوع دانشگاه آزاد درباره آزمون و پذیرش آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد که سازمان سنجش گزارشی را در اختیار کمیسیون آموزش قرار دهد.

میرزاده بیان کرد: موضوع دیگری که در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت درباره مشکلات ارزی دانشجویان خارج از کشور بود، لذا قرار شد کمیسیون جلسه ای را با حضور مسئولین وزارت خارجه و وزارت علوم برگزار کند تا برای این معضل چاره ای اندیشیده شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات بیان کرد: همچنین درباره مدارس خارج از کشور و معلمانی که بیش از 9 ماه است حقوق نگرفته اند بحث هایی صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
مردم اطلاع دارند که چرا از حد نصاب افتاد چ.نکه وزیر به حرف نماینده ها گوش کرد و به تغییر مدیران کل استا نها تن داد این است شایسته سالاری عزیز