سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استعفای هوشمندانه کفاشیان از فدراسیون فوتبال

علی کفاشیان پس از سال های فعالیت به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از کمیته فوتسال استعفا داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ( ۲۷ آذر ۱۳۹۷) علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان از سمت استعفا داد و به جای او داود پرهیزکار که سابقه فعالیت چندین ساله در فدراسیون فوتبال کشورمان را دارد جایگزین شد.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در این باره گفت: کفاشیان به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان تنها از سمت فدراسیونی خود یعنی ریاست کمیته فوتسال استعفا داده و با این حال اما او هنوز رییس لیگ برتر فوتسال است و به کار خود در این حوزه ادامه خواهد داد.

سلیمانی درباره با انتصاب پرهیزگار گفت: طبق قانون باید افرادی که جوان هستند روی کار بیایند و پرهیزگار نیز یکی از آن افراد است. پرهیزگار سابقه ۲۰ ساله در فدراسیون فوتبال کشورمان دارد و در حال حاضر نیز ریاست کمیته فوتسال را بر عهده گرفته است.

با این تفاسیر کفاشیان همچنان به عنوان یک عضو در‌ فوتسال ایران فعالیت خواهد کرد و باید منتظر بود و دید آیا سایر روسای بازنشسته فدراسیون فوتبال برای ادامه دادن به فعالیت های ورزشی خود به سازمان های مردم نهاد به اصطلاح خصوصی پناه خواهند برد یا خیر.


بیشتر بخوانید:

سرپرستان کمیته فوتسال و تعیین وضعیت مشخص شدند

دلیل امضا نشدن قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال چیست؟

دعوای فدراسیون فوتبال و وزارت علنی شد/ تمام لایه‌های پنهان یک دعوای حقوقی!


انتهای پیام /

علی کفاشیان از کمیته فوتسال استعفا داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.