سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد خبرداد؛

فعالیت ۳۰۰ نقشه بردار عضو سازمان نظام مهندسی در استان یزد

رئیس سازمان نظام مهندسی استان یزد گفت: در حال حاضر۳۰۰ مهندس نقشه بردار عضو سازمان نظام مهندسی بوده که از این تعداد ۸۰ نفر دارای پروانه فعالیت هستند.

مهدی سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد  درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: نشست هم اندیشی ناظرین نقشه بردار و تفکیک آپارتمان‌ها با حضور بیش از ۵۰ مهندس نقشه بردار برگزار و قوانین این حوزه مرور و همچنین تجربیات و مسائل و مشکلات انتقال داده شد.

سالاری اظهارداشت: در حال حاظر ۳۰۰ مهندس نقشه بردار عضو سازمان نظام مهندسی بوده که از این تعداد ۸۰ نفر دارای پروانه فعالیت و صلاحیت انجام کار‌های نقشه برداری و تفکیکی  هستند.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی ظرفیت‌های بالایی در رشته‌های مختلف ایجاد کرده که تمام این ظرفیت‌ها باید در جهت ساخت و ساز‌های عمرانی به بهترین شکل در اختیار مردم قرار بگیرد.

سالاری با اشاره به خدمات سازمان نظام مهندسی بیان کرد: براساس تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی کشور با اداره ثبت اسناد تمامی فرآیند امور تفکیکی مربوط به آپارتمان‌ها در کشور به عهده سازمان نظام مهندسی است و خوشبختانه هزینه‌ها و تعرفه‌ها در بخش نقشه برداری و تفکیک در سازمان نظام مهندسی بسیار پایین بوده و این فعالیت‌ها توسط افراد دارای صلاحیت انجام می‌شود.


انتهای پیام/ ا

فعالیت 80 مهندس دارای پروانه و صلاحیت انجام کارهای نقشه برداری در یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.