سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دفترارتباط صنعت با دانشگاه درميبد

همزمان با هفته پژوهش دفترارتباط صنعت با دانشگاه در شهرک صنعتي جهان آباد ميبد با 30 ميليون تومان تجهيز و راه اندازي شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سيدمسعود عظيمي مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان يزد درمراسم افتتاح  دفتر ارتباط صنعت با دانشگاه در میبد گفت: اين دفترقصد دارد با استفاده از توان دانشگاه ميبد و ديگر اساتيد دانشگاهها و با بهره مندي از ظرفيت هاي خوب صنعتي شهرستان ميبد، نسبت به ارتقاء ،بازسازي بسياري از تکنولوژي ها و همچنين حوزه مديريت صنعت و نيازمندي فناورانه درشهرک صنعتي کارکند.

عظیمی افزود: در مسائل زيست محيطي ،پساب ها و پسماندهاي صنعتي ،آلايندگي هايي که درتعدادي از صنايع مستقردرشهرستان و استان هستند به دانشگاه نياز داريم .

وی اظهارداشت: ما به گياهان مناسب براي پوشش شهرک ها و نواحي صنعتي و لکه هاي صنعتي نياز به دانشگاه داريم،درحوزه روانشناسي صنعتي ،آموزش و آرندي درصنعت نياز به دانشگاه داريم و دانشگاه می تواند با علم روز درحوزه هاي مختلف صنعت را ياري کند.

مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان بیان کرد: صنعت با قراردادن اين بستر و فضايي که آماده شده ، دانشجويان و اساتيد دانشگاه بتوانند از دانش ضمنی کارآفرينان و کارگران استفاده کنند تاتلفيق علم وتجربه بتواند حلال مشکلات باشد ،و بتوانيم هم به کيفيت و هم درحوزه بهره وری گام بلندي را برداريم .


انتهای پیام/ ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.