سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت دختر فداکار سرپل‌ذهابی با پای خود به کرمانشاه

هانیه یزدان‌شناس که در زلزله سال گذشته برای نجات خواهر خود بر اثر ریزش آوار دچار ضایعه نخاعی شد با سپری کردن بخشی از مراحل درمان و بازتوانی در تهران با پای خود به کرمانشاه بازگشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  هانیه یزدان‌شناس دختر فداکار سرپل‌ذهابی پس از ورود به فرودگاه کرمانشاه گفت: پس از حادثه زلزله و بستری شدن و انجام اعمال جراحی در بیمارستان طالقانی کرمانشاه به فیزیوتراپی و کاردرمانی پرداختم و به مرحله واکر و بریس رسیدم.


بیشتر بخوانید: هانیه دختر فداکار سرپل ذهابی به تهران اعزام شد


وی افزود: به دستور وزیر بهداشت برای ادامه درمان به بیمارستان توانبخشی رفیده تهران اعزام شدم و در آنجا فیزیوتراپی، کاردرمانی و بیوفیدبک را به‌طور مرتب انجام دادم و از مرحله واکر و بریس به مرحله تک عصایی رسیدم که از وزیر بهداشت به پاس پیگیری‌ها برای اسکان و درمان رایگان من و خانواده‌ام در تهران به مدت ۶ ماه تشکر و قدردانی می‌کنم.


بیشتر بخوانید: عیادت مجدد وزیر بهداشت از دختر فداکار سرپل ذهابی 



وی گفت: از زحمات پرسنل بیمارستان توانبخشی رفیده که در این مدت کار‌های درمانی من را پیگیری کردند و پزشکان و فیژیوتراپ‌های کرمانشاهی که به من کمک کردند، سپاسگزارم و به خاطر شرایط خاصی که داشتم و انجام فیزیوتراپی و شرایط اسکان در تهران امکان تحصیل برای من وجود نداشت که امسال قصد دارم به ادامه تحصیلم بپردازم.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ی

 

خواهر فداکار به خانه بازگشت

برچسب ها: حوادث ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.