سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدوند: تیم ملی تنیس متشکل از بهترین بازیکنان خواهد بود

سرمربی تیم ملی تنیس مردان کشورمان گفت: هدفمان این است، امکاناتی را که در اختیار داریم برای جوانان استفاده و تیم ملی از بهترین‌ها تشکیل شود.

سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس مردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در اردوی مرحله اول تیم ملی تنیس برای مسابقات دیویس کاپ، بازیکنان زیر 23 را دعوت کرده ایم و معیار ما از انتخاب آن بازیکنانی بود که نسبت به سایرین رنکینگ بالاتری داشتند که البته از این نفرات، 3 بازیکن (کیارش سوری، بهروز کارگران و امیر حسین بادی)  قبلا در تیم ملی بازی کرده اند و آرش سوری هم به این نفرات اضافه کرده ایم که همه این بازیکنان جز نفرات برتر در سطح کشور هستند.

او در ادامه افزود: هدفمان این است امکاناتی را که در اختیار داریم برای جوانان استفاده و تیم ملی را متشکل از بهترین های تنیس درست کنیم.   در سه اردوی اولیه از جوانان استفاده خواهیم کرد و در اردوی چهارم که آخرین اردوی ما خواهد بود از تیم ملی اصلی استفاده می کنیم و معتقدم که اگر این بازیکنان جوان در چند مسابقه فیوچرز بازی کنند شانسشان برای حضور در تیم ملی کم نخواهد بود.

تمرینات را از 20 آذرماه شروع کرده ایم و مرحله اول تا 19 دی ماه ادامه خواهد داشت و بعد بازیکنان در مسابقات فیوچرز بازی خواهند کرد و پس از مسابقات فیوچرز دور دوم تمرینات از اواسط بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا اواسط اسفند ماه ادامه خواهد داشت و دور سوم از 15 فروردین ماه آغاز خواهد شد.

احمدوند در خصوص مسابقات دیویس کاپ و شانس تیم ملی کشورمان در این رقابت ها تصریح کرد: در سال گذشته تیم ملی کشورمان با بدشانسی مواجه شد و هرکسی به جای ما بود ممکن بود به سطح سوم آسیا سقوط کند. ما سال گذشته بازی های سختی مقابل تیم های هنگ کنگ و چین تایپه داشتیم.

او ادامه داد: در خصوص شانس تیم ملی در مسابقات دیویس کاپ امسال نیز باید بگویم که یکی از شانس های اصلی در این مسابقات هستیم اما کار خیلی سختی را در پیش داریم و دوست دارم یک تیم جوان و قدرتمند داشته باشم و برای همین وقت خودم را برای جوانان می گذارم اما تیمی که به مسابقات خواهند رفت شامل بهترین ها هستند اگر جوانانی که با آن ها کار می کنم توانستند خودشان را به آن سطحی که می خواهم برسانند قطعا در تیم ملی خواهند بود وگرنه از بازیکنان دیگر هم استفاده خواهیم کرد.

تیم هایی مثل مالزی، قطر، سریلانکا و حتی سوریه جز تیم های خوب آسیا هستند و در کل 5-6 تیم هستند که شانس خوبی برای صعود دارند.

احمدوند خاطرنشان کرد: برنامه مان فقط برای مسابقات دیویس کاپ نیست و در طول سال برای جوانان ادامه خواهد یافت و از سال جدید چهار زمین برای تمرینات به ما اضافه می شود تا نسل جدید و خوبی را برای تیم ملی تنیس ایران به وجود آوریم و سطح کیفی و عمومی را بالا ببریم.


بیشتر بخوانید:

کیمیایی: عدالت کاملا در انتخابات فدراسیون تنیس رعایت خواهد شد

دیدار سفیر ایران در اردن با اعضا تیم زیر ۱۳ سال تنیس کشورمان

خالدان به فینال تنیس فیوچرز ترکیه رسید


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی تنیس ایران برای حضور در مسابقات دیویس کاپ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.