سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار مهماندار خبر داد؛

اجرای رزمایش زمستانه پلیس راهور در بوستان ولایت

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: رزمایش طرح مشترک زمستان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با سازمان‌های خدمات‌رسان روز پنجشنبه در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: هدف از این رزمایش ایجاد آمادگی در سازمان‌های خدمات‌رسان است. همچنین دادن امید به شهروندان که هنگام بارش نزولات جوی خصوصاً برف، پلیس و سایر سازمان‌های خدمات‌رسان در راستای تسریع عبور و مرور و روان‌سازی جریان ترافیک خصوصاً در محور‌های شریانی و بزرگراهی اقداماتی کارساز انجام می‌دهند.

سردار مهماندار بیان کرد: امید است با مشارکت و همکاری سازمان‌ها و شهروندان در هنگام بارش نزولات جوی به‌ویژه برف، ترافیک تهران روان باشد و شهروندان بتوانند در زمان مقرر به مقصد خود برسند.

وی همچنین خبر داد: سازمان‌های خدمات‌رسان با حدود ٣٠٠ خودرو در این رزمایش مشارکت دارند. همچنین این رزمایش با حضور مسئولان ارشد تهران بزرگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راهور ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اشکان
۱۶:۱۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
تصویری که قرار دادید مربوط به رزمایش سالهای پیش در پیست آبعلیه. قسمت های جذاب مراسم گارد تشریفات، رژه نیرو ها و مانور های یگان ویژه بودند که شما از این مراسم هیچ عکس مرتبطی قرار نداده.