سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت توزیع برق استان اصفهان بزرگ‌ترین شرکت توزیع منطقه مرکزی کشور است

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت:شرکت توزیع برق استان اصفهان بزرگ‌ترین شرکت توزیع منطقه مرکزی کشور است و یک‌میلیون و 425 هزار مشترک در استان اصفهان از نعمت برق استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر رمضانی مدیر شرکت توزیع برق استان اصفهان دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به خدمات ارائه شده به روستائیان در استان اصفهان اظهار داشت: به تمام روستاهای بالای 10 خانوار در استان اصفهان برق‌رسانی شده است. 

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان ادامه داد: راه‌اندازی مرکز پاسخگویی 24 ساعته سمیع جهت ارائه خدمات غیرحضوری، راه‌اندازی نرم‌افزارهای جامع مهندسی, تعمیرات, جامع مشترکین ، سرویس سالیانه بالغ‌بر 3 هزار دستگاه پست زمینی و هوایی، تعمیرات سالیانه بالغ‌ بر 3 هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، تعویض سالیانه بالغ‌ بر 25 هزار دستگاه کنتور معیوب، تعویض 22 هزار دستگاه کنتور عادی با کنتور هوشمند طرح فهام، تهیه طرح جامع شبکه‌های فشار متوسط در راستای تأمین برق پایدار از دیگر اقدامات در راستای خدمت‌رسانی به مردم بوده است.

وی با اشاره به مسأله خاموشی‌های تابستان گفت: برای این موضوع سعی شد تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود که در این راستا کاهش خاموشی‌های بی‌برنامه، کاهش چشمگیر مدت‌زمان خاموشی‌های با برنامه توسعه و استفاده از نصب پنل‌های خورشیدی از برنامه‌های اصلی برای موضوع خاموشی بوده است.

 رمضانی تصریح کرد: شرکت توزیع برق استان اصفهان بزرگ‌ترین شرکت توزیع منطقه مرکزی کشور است و یک‌میلیون و 425 هزار مشترک در استان اصفهان از نعمت برق استفاده می‌کنند. 

در ادامه مجتبی یادگاری گفت: چادگان در میان شهرستان‌های استان اصفهان کمترین میزان قطعی برق را داشته  و در این مدت بالاترین خدمات غیرحضوری در استان به مشترکان چادگانی ارائه‌شده است.

رئیس اداره برق چادگان با اشاره به پایین بودن وصول مطالبات در مقایسه با میانگین استانی، بیان داشت: با توجه به وجود 16 هزار مشترک در شهرستان و وجود 2 شهر و 74 روستا، لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با اشاره به آغاز فصل سرما اظهار کرد: از کشاورزان  درخواست می‌شود به حفظ و حراست از تجهیزات و ترانس‌های برق جهت جلوگیری از سرقت توجه داشته و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس 110 گزارش کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برق‌رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار اصفهان

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.