سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استارت زرد پوشان دیار زاینده رود در دوئل نقل و انتقالاتی نیم فصل

تیم فوتبال سپاهان این روز‌ها با از سر گیری تمریناتش سخت مشغول بازی نقل وانتقالاتی با حریفانش شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سپاهانی ها قهرمان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال در لیگ هجدهم، این روزها با از سر گیری تمریناتش سخت مشغول بازی نقل وانتقالاتی با حریفانشان شده اند.

سپاهانی ها به فکر پر کردن جای خالی در 3 پست خط حمله، هافبک میانی و یک دفاع خوب هستند تا در نیم فصل دوم حضوری پر قدرت تر از نیم فصل اول در داشته باشند. زرد پوشان دیار نصف جهان در لیست تیمشان از شروع فصل سه چهار جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارند که با آزاد شدن بازیکنانی در  بازه زمانی نقل وانتقالات به خدمت بگیرند.

اما در این میان خط قرمز کشیدن قلعه نویی روی اسم بازیکنان شاغل و حتی آزاد سرخابی های پایتخت از جمله مهمترین تصمیمات این سرمربی کاربلد در پنجره نقل وانتقالاتی تیم ها بود. خط خوردن نام الحاجی گرو  نیجریه ای در روزهای اخیر و تکذیب خبر حضورش در سپاهان مطلبی است  برای تائید  این موضوع که قلعه نویی ترجیح داده تا وارد چالشی جدید با تیم های پر هوادار پایتخت نشود.

مسئولان سپاهان طی روزهای اخیر مهدی نیکدری پدیده لیگ دسته اول فوتبال کشور را برای خط آتش تیمشان از مس کرمان به خدمت گرفتند تا تنها دغدغه آنها در روزهای اخیر جذب دوسه بازیکن دیگر در خطوط میانی و دفاع باشد. اما از نکات حائز اهمیت نقل وانتقالات در باشگاه سپاهان اینکه، قلعه نویی به دنبال جذب چهره ای جوان و آینده دار لیگ آزادگان است تا هم مبالغ کمتری را برای خرید بازیکن بپردازند و هم اینکه بازیکنانی با انگیزه به مراتب بهتری را به خدمت گرفته باشند.


بیشتر بخوانید:

سپاهانی‌ها آب پاکی را روی دست سرخپوشان پایتخت ریختند

برگزاری اردوی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال در کیش

تابش: الحاجی‌گرو در لیست سپاهان نیست/ قضاوت داوران در نیم فصل اول مطلوب نبود


انتهای پیام/

سپاهان نقل و انتقالات نیم فصل را شروع کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.