سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پیک بامدادی بیست و هفتم آذر می‌شنوید؛

کلید حذف و اضافه یارانه‌ها در دست استانداران +صوت

توزیع یارانه نقدی به دست مسئولان استانی موافقان و مخالفانی دارد که هر گروه استدلال خود را دارند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع نظرات موافق و مخالف با توزیع یارانه مردم به دست استانداران پرداخته است.

موافقان می‌گویند مسئولان استانی با اطلاع دقیق‌تر از افراد نیازمند، یارانه را به دست مستحقان می‌رساند اما مخالفان معتقدند اعمال سلیقه و نظر شخصی می‌تواند باعث پایمال شدن حقوق افراد شود.

 


بیشتر بخوانید: ماجرای حذف یارانه‌ پردرآمد‌ها در بودجه ۹۸ به کجا می‌رسد؟


انتهای پیام/

استانی شدن پرداخت یارانه نقدی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
حمید
۰۸:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ثبت نام مجدد در استانی شدن رایانه ای هس یا نه؟ کسانی که یه دلایلی نتوانستن در سال ۹۳ثبت نام کنن .لظفاً رسیدگی کنین . تو رو خدا ثبت نام مجدد کنین .
رایانه ای که از سال 93 تا الان که حق من بود و برایم واجب واجب بود پس چی میشه ؟ به مسولین هم مراجعه کردم ولی نتیجه ای هم نگرفتم.





















.بیکارم
مسعود طباطبایی
۱۸:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
چند سال که یارانه من قطع شده بدون هیچ دلیلی هرجا هم میپرسیم میگن شما سرمایه دار هستید ولی من هیچ درامدی هم ندارم حتی یک ریال راهنمای کنید چکار کنم
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
دادن اختیار یارانه ها به استانداران و مسولین محلی تبعاتی خواهد داشت که باعث از بین رفتن انسجام و وحدت مردم و مسولین خواهد شد و اعمال سیلیقه های شخصی و نفوذها و.... باعث ناراحتی مردم خواهد شد. امروز تمام مردم به این مبلغ نا چیز دلخوشند گرانی و نبود کار نه تنها برای کارگران و کشاورزان بلکه برای عموم حقوق بگیران مشکل ساز شده و قطع این مبلغ نا چیز برایشان ناراحت کننده است.
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
من بچم 6ماهشه یارانه نمیگیره.یعنی جز ایران نیست.یاوضعمون خوبه..شوهرم کارگر.بچم هم شیر خشک میخوره.کرایه نشین هستیم
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
خدایی خیلی سخته . به امید خدا درست میشه همینجوری نمیمونه .
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
من که از هر کس می پرسم یارانه اش قطع شده مگه کسی هم هنوز یارانه می گیره اینا که میگم هیچکدومشون مرفه نیستند جزئی از همین مردمند با دریایی از مشکلات اقتصادی
&
۲۰:۰۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
بابا قطعش کنید که خیالتون راحت بشه،این ۴۵ تومان را به حقوق مسولان اضافه کنید
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
دولت میخواد مردم رو از گردن خودش وا کنه!!!!!!!!!!
مهرداد رجبي
۱۲:۳۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
نياز به دخالت استاندارد و ساير مقام هاي استاني و شهري نيست يارانه نقدي بايد حذف شود؛ در شهرها براي خانوارهايي كه مصرف استاندارد آب - برق و گاز دارند؛ هزينه پرداخت اين قبوض براي اين خانوارها بايد حذف شود. در روستاها دولت كود شيميايي - بذر اصلاح شده و سموم و آبياري هاي نوين در اختيار كشاورزان و باغ داران قرار دهد. با اين كار هم يارانه ها هدفمند شده اند و باعث بهينه شدن مصرف و افزايش توليدات كشاورزي در سطح كشور شده اند. در ضمن كشاورزان و باغداران به منظور خذف واسطه ها و دلال ها بايد توليدات خود را در اختيار تعاوني هاي روستايي به منظور عرضه مستقيم در سرتاسر كشور قراردهند
حسینی
۲۲:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
کاملا درسته. یارانه نیاز نیس بدن هرکسی قبوض مصرفیش کمه رایگان کنن
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
دولت اگر می خواهد کاری بکند خودش بکند چرا می اندازد گردن استانداری
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
اشتباه پشت اشتباه
بیداد
۱۰:۴۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
فعلا یارانه دونه درشتها رو قطع کنید.
احمدی
۱۰:۱۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی !!! چرا میخواهید کاری کنید که بعد جمع و جور کردنش میشه دردسر !! و از لحاظ روانی همین الان خیلیها ترس اینا دارن که نکنه یارانشون قطع بشه !! خیلیها هستن که با همین یارانه ها دارن زندگی میکنن (البته زندگی که نه ؛ زنده میمونن) .
علی
۰۹:۲۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
مسولان استانی تا حالا فکر کردن که با سیاست های اشتباهشون شون کارگران و کارمندان و حقوق بگیران دون پایه چطور دارن زندگی میکنن با اینهمه گرانی و قیمتهای نجومی کالاها ، بعد به همین مسئولین اختیارات بدی که خیلی راحت بتونن یارانه همین افراد رو قط کنن
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ