سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت بیش از ۹۰۰۰ دلار پول نقد در فرودگاه +فیلم

مردی برزیلی دو پاکت که حاوی مقدار زیادی پول نقد بود را از وسایل مسافری در فرودگاه دزدید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردی بزریلی در هنگام عبور از قسمت بازرسی بدنی فرودگاه بیش از 9000 دلار پول نقد را از سبد وسایل یکی از مسافران به سرقت برد.

سارق برزیلی با مشاهده دو پاکت در داخل سبد یکی از مسافران منتظر برای تحویل وسایل، با استفاده از فرصت پاکت‌ها را که محتوی 9000 دلار پول نقد بود، به سرقت برد. این سرقت زمانی رخ داد که مسافران با قرار دادن تمام وسایلشان در دستگاه‌ ایکس‌ری منتظر بودند تا پس از بازرسی بدنی، وسایل خود را تحویل بگیرند.

سارق با خونسردی پیش از ورود به محل بازرسی بدنی پول‌ها را از سبد زردرنگی برداشت و با عبور از گیت نخست وارد گیت دوم و محل تحویل وسایل شد. او با عبور از محل بازرسی به سرعت به سمت سرویس بهداشتی فرودگاه رفت تا پول‌ها را در محلی مناسب پنهان کند و بعد از مدتی با مراجعه مجدد آن‌ها را بردارد اما تنها چیزی که این سارق در نظر نگرفته بود، دوربین‌های امنیتی سراسر فرودگاه بود.

دوربین‌های فرودگاه تمام مراحل سرقت و حرکات مرد برزیلی را ضبط کرده‌اند. فیلم ضبط شده به خوبی نشان می‌‎دهد که چگونه سارق درست لحظاتی قبل از ورود به محل بازرسی با تأمل و نگاه کردن به اطراف، پول را از سبد برداشت و سپس با عبور از بازرسی، پیراهنش را به دور گردن خود پیچید و به راه افتاد.

صاحب پول‌ها که مسافری پاکستانی بود و جهت گذراندن دوره‌ی درمانی به ایتالیا آمده بود، زمانی متوجه نبودن پول‌هایش شد که دیگر کار از کار گذشته بود. مرد پاکستانی با آگاه شدن از نبود دو پاکت محتوی پول‌هایش، به سرعت به پلیس فرودگاه مراجعه کرد و از آن‌ها کمک خواست. پلیس فرودگاه بلافاصله با مراجعه به اتاق کنترل دوربین‌ها به بازبینی فیلم‌های دقایق اخیر پرداخت.

فیلم‌های ضبط شده به وضوح سارق را مشخص کرده‌ان و پلیس پس از شناسایی سارق با بررسی مسافران، مرد برزیلی را که قصد پرواز به سمت روسیه را داشت، دستگیر کرد. سارق بعد از دستگیری اعتراف کرد، پول‌ها را در محل دستمال کاغذی سرویس بهداشتی پنهان کرده بود و در نظر داشت هنگام مراجعت به رم، آن‌ها را بردارد. سارق با تحویل به مقامات قضایی به یک سال زندان محکوم شد.

در ادامه فیلم این سرقت را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: راهبه‌های دزدی که ۵۰۰ هزار دلار سرقت کردند


انتهای پیام/

سرقت آشکار در فردوگاه ایتالیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.