سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوری‌حسینی: افرادی تصور می‌کنند با خصوصی سازی سرخابی‌ها می‌توان در انتخابات دخالت کرد

رئیس سازمان خصوصى سازى گفت: افرادی معتقد هستند خصوصی شدن باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ممکن است در نتیجه انتخابات تاثیر داشته باشد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرعلی اشرف پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصى سازى درباره روند واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: مسئله واگذاری سرخابی‌ها را نباید از یک بُعد نگاه کنیم. نباید فکر کنیم مقصر وزیر ورزش و یا مجلس شورای اسلامی بوده که تا این لحظه استقلال و پرسپولیس واگذار نشدند. افرادی معتقد هستند خصوصی شدن باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ممکن است در نتیجه انتخابات تاثیر داشته باشد.

پوری حسینی درباره شرایط واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: در مزایده‌هایی که در گذشته برگزار کردیم افرادی را که دوست داشتیم پا پیش بگذارند نیامدند، اما برخلاف انتظار آن‌هایی که آمدند تحمیلی و سفارشی بودند و به نظر می‌رسید که با هدف خاصی قصد گرفتن امتیاز سرخابی‌ها را دارند.

او خاطر نشان کرد: موضوع اهلیت بسیار مهم است و بیشتر فساد‌هایی که در مزایده‌ها به وجود می‌آید به خاطر همین مسئله است. ۳ اهلیت جدید برای واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گذاشتیم و اعلام کردیم باید بررسی شود که فرد متقاضی از لحاظ امنیتی و مالی مشکلی نداشته باشد.

رئیس سازمان خصوصى سازى درباره آینده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: هر شخص یا گروهی که استقلال یا پرسپولیس را در اختیار بگیرد باید ضرر و زیان این ۲ باشگاه را بپذیرد. برآورد ما این است که اواخر سال مراحل انجام مزایده برگزار می‌شود. می‌خواهیم کار را به دست کاردان بسپاریم و نمی‌خواهیم به نحوی قیمت گذاری کنیم که کسی نتواند برای گرفتن امتیاز این باشگاه‌ها پا پیش بگذارد.


بیشتر بخوانید:

هنوز مجوزی برای مزایده باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دریافت نکرده ایم

تشریح خصوصی سازی سرخابی‌ها از زبان معاون وزیر ورزش

یوسف نژاد:دولت در خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس کم لطفی می‌کند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.