سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش بنیاد مسکن همدان در زلزله کرمانشاه قابل تقدیر است

نماینده، ولی فقیه در استان همدان، تلاش بنیاد مسکن این استان را در بازسازی واحد‌های مسکونی زلزله زدگان شهرستان سرپل ذهاب که در جریان زلزله ۷.۳ ریشتری پارسال غرب کرمانشاه آسیب دیدند، قابل تقدیر دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده، ولی فقیه در استان همدان در جریان بازدید از از روند ساخت و ساز روستا‌های زیرپوشش بازسازی ستاد معین استان همدان مستقر در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب، گفت : به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم همدان در انجام وظیفه دینی، ملی و انسانی در جریان زلزله در سرپل ذهاب از استان‌های دیگر سبقت گرفتند.

وی گفت : مسئولان بنیاد مسکن استان همدان با مردم دردآشنا هستند و به فرمان رهبر معظم انقلاب جانانه لبیک گفتند و در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب جهادی کار می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: خدا را به خاطر کمک‌هایی که برای مردم آسیب دیده و زلزله زده سرپل ذهاب در تمام مساجد، حسینیه ها، تکایا و حتی مصلی نماز جمعه استان همدان جمع آوری شد شاکریم و در این راستا مردم ولایتمدار، شهید پرور، اهل عصمت و طهارت (ع) استان همدان خوب درخشیدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان نیز با ارائه گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی ساخت و ساز روستا‌های آسیب دیده شهرستان سرپل ذهاب که زیرپوشش بازسازی ستاد معین استان همدان مستقر در سرپل ذهاب هستند، گفت: از سوی بنیاد مسکن همدان تاکنون برای ۲ هزار و ۷۵۰ واحد فونداسیون، اسکلت بندی برای ۲ هزار و ۷۱۴ واحد؛ سقف گذاری برای ۲ هزار و ۷۰۱ واحد؛ دیوارچینی برای ۲ هزار و ۶۴۳ واحد و نصب درب و پنجره برای ۲ هزار و ۵۲۰ واحد در ۸۵ روستای زیرپوشش این ستاد اجرا شده است.

حسن ظفری افزود: نتیجه همت و تلاش شبانه روزی پرسنل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان، پیشرفت ۹۵ درصدی ساخت سه هزار و ۲۰۰ واحد تخریبی روستایی است.

وی ادامه داد: از مجموع هفت هزار و ۵۰۰ واحد آسیب دیده تعمیری در ۸۵ روستای زیرپوشش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان چهار هزار و ۳۰۰ واحد تعمیری تسهیلات و کمک بلاعوض دریافت کردند و عملیات تعمیرات آن‌ها به پایان رسیده است.

این مسئول یادآور شد: در اثر زلزله ۶.۴ دهم ریشتری چهارم آذر ماه جاری در سرپل ذهاب به واحد‌های جدید احداث شده آسیب وارد نشد و این بیانگر مقاوم سازی و رعایت مقررات استاندارد در بحث بازسازی است که به خوبی آزمون خود را نیز پس داد.

 

 

انتهای پیام/د

مردم همدان در جریان زلزله در سرپل ذهاب از استان‌های دیگر سبقت گرفتند

 

برچسب ها: زلزله ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.