سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست باشگاه دانشجوییان منطقه ۷ حامیان محیط زیست در لرستان

مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست کشور گفت: لرستان در زمینه اجرای برنامه های مرتبط در مورد حفاظت از محیط زیست موفق عمل کرده به طوری که در برنامه عمل مربوط به پلنگ، سمندر کوهستانی ، لرستان و خرس قهوه ای به خوبی اقدام کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گردهمایی باشگاه دانشجوییان منطقه ۷ حامیان محیط زیست با حضور مدیرکل محیط زیست لرستان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، رئیس دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست کشور، رئیس گروه پستانداران کشور و دانشجوییان حامی محیط زیست منطقه ۷ از استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان و لرستان در سالن جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد.

فتحی بیرانوند، مدیرکل محیط زیست لرستان در گردهمایی دانشجویان منطقه هفت کشور در سالن جلسات جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ما با تمام قوا در مقابل هنجار‌های محیطی خواهیم ایستاد. تغییرات محیطی و حفاظت از حیات وحش از مشکلات اصلی ما هستند که نیاز است با استفاده از پیشنهادات و طرح‌های شما دانشجوییان فعال محیط زیست به این موضوعات رسیدگی کنیم. امیداوارم این نشست‌ها باعث افزایش حمایت از محیط زیست باشد.

وی به برگزاری اجلاس بین المللی کوپ 21 در پاریس اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار در تاریخ سیاسی جهان بیش از 170 رئیس جمهور برای چاره اندیشی جهت تغییرات اقلیمی تشکیل جلسه دادند. ریزگردها،خشکیدگی جنگل ها، تنوع زیستی حیات وحش از جمله مشکلات محیط زیست هستند.

خرازیان مقدم، مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست کشور گفت: شما‌ها دانشجوییان آینده سازانی هستید که با تصمیم‌های پخته و به جای خود می‌توانید این مشکلات زیست محیطی را حل کنید.

وی افزود: کشور ما جز ۲۰ کشوری هست که تنوع زیستی متنوع و منحصر به فردی است. برنامه‌های سازمان محیط زیست در زمینه حفاظت گونه‌های در حال انقراض برای استان‌ها ابلاغ شده است و استان لرستان جز ۴ استان برتری است که در زمینه اجرای برنامه‌های محیط زیست همیشه ثابت قدم بوده اند. ایده‌های نو شما دانشجوییان می‌تواند مشکل کشای معضلات زیست محیطی باشد.

خرازیان مقدم با بیان اینکه لرستان از استان های با تنوع زیستی شاخص در کشور است گفت: این استان در زمینه اجرای برنامه های مرتبط در مورد حفاظت از محیط زیست موفق عمل کرده به طوری که در برنامه عمل مربوط به پلنگ، سمندر کوهستانی ، لرستان و خرس قهوه ای به خوبی اقدام کرده است.

انتهای پیام/د

نشست حامیان محیط زیست در لرستان

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.