سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه پرواز هواپیماهای جاسوسی اسرائیلی بر فراز افغانستان!

پس از زمزمه‌های حضور مخفیانه نظامیان اسرائیلی در افغانستان، اکنون یک رسانه‌ آمریکایی از پرواز هواپیماهای جاسوسی اسرائیل بر فراز افغانستان خبر داده است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، پس از زمزمه‌های حضور مخفیانه نظامیان اسرائیلی در افغانستان، اکنون یک رسانه‌ آمریکایی از پرواز هواپیماهای جاسوسی اسرائیل بر فراز افغانستان خبر داده است.

مجله آمریکایی «میلیتاری امبدید سیستمز» اعلام کرد که وزارت دفاع آلمان برای استفاده از هواپیماهای جاسوسی اسرائیلی در افغانستان با دولت اسرائیل به توافق رسیده است.

بر اساس این گزارش قرار است نظامیان آلمانی به استفاده از هواپیماهای جاسوسی اسرائیلی در افغانستان موسوم به Heron 1 تا سال ۲۰۲۰ میلادی ادامه دهند.

این مجله آمریکایی تصریح کرد که تیمی از مهندسین فنی برای تسهیل استفاده از این هواپیماها در پایگاه نظامیان آلمانی در شهر مزار شریف در شمال افغانستان مستقر شدند.

پیش از این نیز گزارش هایی درباره استفاده از هواپیماهای جاسوسی اسرائیلی در افغانستان توسط نظامیان آلمانی در شمال افغانستان منتشر شده بود.

این در حالی است که افغانستان رژیم غاصب اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و هرگونه حضور نظامیان اسرائیلی با استفاده از هویت جعلی در افغانستان پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.