سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظاتی هیجان‌انگیز از نبرد موج‌سوار با امواج دریا +فیلم

موج‌سوار برزیلی حین موج‌سواری ناگهان در موجی بزرگ فرو رفت و زندگی‌اش در خطر مرگ قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موجی بزرگ ورزشکار 35 ساله برزیلی را که در ساحل پریرا دو نورته کشور پرتغال مشغول موج‌سواری بود، در خود کشید و جانش را در خطر مرگ قرار داد.

این موج‌سوار برزیلی که جاکارا نام دارد، تجربه زیادی در موج‌سواری و عبور از موج‌های بزرگ را داشت ولی در این حادثه به علت سرعت بالای موج و قدرت زیاد آن کنترل خود را از دست داد و از تخته موج سواری‌اش سرنگون شد. جاکارا بعد از سرنگون شدن در توده‌ای عظیم از آب و کف سفید فرو رفت و لحظاتی از دید پنهان شد.

هم‌تیمی او دیوید لانگر پس از این حادثه با جت اسکی بلافاصله خود را به محل سرنگون شدن جاکارا رساند و با نگرانی از غرق شدن هم‌تیمی‌اش به دنبال او گشت. متأسفانه در زمانی که دیوید به دنبال جاکارا رفته بود، چندین موج بزرگ و قوی دیگر به سمت آن‌ها آمد و دیوید را مجبور کرد تا برای جلوگیری از سرنگون شدن با سرعت از محل دور شود و در همین حین جاکارا در وسط دریا روی سطح آب بود.

سرانجام با فروکش کردن موقتی موج‌های دریا، سایر امدادگران به کمک جاکارا شتافتند و او را با سرعت زیادی به ساحل منتقل کردند. جاکارا پس از نجات یافتن از دریا جهت بررسی سلامتی‌اش به بیمارستان منتقل شد. با وجود قرار گرفتن جاکارا در میان چندین موج بزرگ که هرکدام از آن‌ها می‌توانست به راحتی جان او را بگیرد، خوشبختانه او نجات پیدا کرد. جاکارا بعد از انتقال به بیمارستان گفت: امروز یکی از بدترین روزهای ورزشی من بود اما قول می‌دهم قوی‌تر از قبل موج‌سواری را ادامه دهم.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: صحنه تصادفی که شاید در فیلم‌های اکشن دیده باشید +فیلم


انتهای پیام/

حادثه‌ای مرگبار جان موج سوار برزیلی به خطر انداخت

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.