سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه ورزش در مناطق روستایی دزفول

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول از احداث سالن ورزشی برای روستا‌های ماهور برنجی توسط سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ هادی سعادت زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: سالن ورزشی برای روستاهای ماهور برنجی توسط سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان احداث می شود.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر راه‌های ارتباطی مردم  با شهرستان مسدود شده که مسول مربوطه قول پیگیری را داد و همچنین با توجه به پوسیدگی برخی از پاهای برق این منطقه دستورات لازم داده شد و نیز در بحث گاز مناقصات انجام شده که باید با همکاری  برخی ادارات  مشکل گاز این منطقه  حل بشود.

سعادت زاده بیان داشت: اینکه خانه‌های عالم مختص اقامت روحانیون با همکاری سپاه و اداره تبلیغات اسلامی ساخته شده است و در این باره پیگیری روحانیون  برای مستقر در این منطقه بوده تا با حضور در این مناطق  به فعالیت فرهنگی و دینی بپردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی تمام تلاش دشمنان این نظام بر این است تا مردم را از انقلاب دل‌سرد کنند از مسئولان تقاضا می‌شود با حضور جهادی خود در مناطق محروم جهت خدمت و پیگیری‌های لازمی که می‌توانند انجام بدهند حضور داشته باشند تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/م

ساخت سالن ورزشی در مناطق محروم

برچسب ها: سالن ورزشی ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.