سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از تاسیس مرکز ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: حمایت از تاسیس مرکز ناباروری و کلینیک سلامت و خانواده جهاددانشگاهی از اولویت برنامه‌های استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسین پارسی‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در نشست با رئیس جهاددانشگاهی استان با اشاره به تفاهمنامه منعقده جهاد دانشگاهی با استانداری گفت: این تفاهم نامه با رویکرد توسعه‌ای تدوین شده و برای تحقق مفاد آن کمک خواهیم کرد.

وی افزود: اگر پروژه‌ای برای خدمت به مردم و کمک به توسعه استان مفید است و پیشرفت فیزیکی دارد باید حمایت شود تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

پارسی‌پور مرکز ناباروری و کلینیک سلامت خانواده جهاد دانشگاهی را یکی از پروژه‌های اولویت دار در این زمینه برای توسعه استان برشمرد.

رضا شاهین فر رئیس جهادانشگاهی خراسان شمالی نیز با ارائه روند اجرای طرح تاسیس مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان گفت: اجرای این طرح در مراحل پایانی است و با حمایت استان و تامین اعتبار لازم به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان تجهیزات و فضای این کلینیک فراهم شده است ، گفت: با تخصیص اعتبار برای انجام مراحل نهایی پروژه  هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

شاهین فر با اشاره به مشکلات زوجین نابارور، وجود این مرکز را در استان ضروری دانست و افزود: تاسیس پژوهشگاه مواد غذایی با منشا دامی و طرح تولید نهال گردوی پیوندی را از دیگر طرح‌های این واحد ذکر کرد.

انتهای پیام / ب 


مرکز ناباروری و کلینیک سلامت و خانواده جهاددانشگاهی از اولویت‌های توسعه خراسان شمالی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.