سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از شناسنامه نمادین پنج زن شهیده خراسان جنوبی

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت:از شناسنامه‌ی نمادین پنج زن شهیده استان رونمائی شد.

فاطمی مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:همزمان با کنگره ی نکوداشت 2000 شهید خراسان جنوبی و به مناسبت فرا رسیدن ایام روز ملی ثبت احوال ، از شناسنامه ی نمادین پنج زن شهیده استان رونمائی شد.

وی افزود: در این مراسم که همزمان با کنگره ی نکوداشت 2000 شهید خراسان جنوبی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان ،حسنی مقدم سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی خراسان جنوبی ، سردار قاسمی  فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان و جمعی از مسئولان برگزار شد از شناسنامه ی نمادین شهدای زن استان رونمایی و به خانواده های آنان اهدا شد.

فاطمی نکوداشت مقام بلند شهدا را با اهمیت ارزیابی کرد و ابراز امیدواری نمود که برنامه های فرهنگی مجموعه ی ثبت احوال نیز به این مهم کمک نماید.

مدیرکل ثبت احوال استان گفت:در این مراسم از شناسنامه ی نمادین شهیدان  تاجریزی،مهریان،محمودی ،حسنی و خسروی که از شهدای مکه مکرمه،جنگ تحمیلی و حوادث تروریستی بوده اند رونمایی و در پایان به خانواده های این شهدا اهدا شد.

وی افزود: همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین میرباقری  از سخنرانان کشوری نیز در سخنانی به بیان اهمیت جایگاه بانوان ایثارگر در پیشبرد انقلاب اسلامی پرداخت.

فاطمی گفت: این آئین در محل حسینیه جماران بیرجند و با حضور خیل گسترده ی ایثارگران و خانواده های شهدای استان برپا شد.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: ثبت احوال ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.